Første danske priser på AMDs Ryzen.

  • https://www.komplett.dk/kampag…are/processorer/amd-ryzen


    Nu er det Komplett-priser, så mon ikke vi kan forvente lidt lavere priser hos andre forhandlere? Og når først produktionen for alvor kommer i gang og "der er nok", kan man håbe på lidt lavere priser.


    Men stadig fine priser, da det er Octa Core med SMT sammenlignet med Intels priser. :thumbup:

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Jeg venter bare på VEGA, alt andet er ligegyldigt i min bog.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • mon ikke intel kommer til at skrue på priserne hvis amd faktisk holder det de lover :-)


    hvilket det ser ud til de gør.


    så prisen på brugt markedet er faktisk det der er mest interessant for mig for når høj ydelse bliver tilsvarende billigere hvad sker der så med de sidste to generationer af hardware?



    jeg er i hvert fald hoppe på "the hype train" og håber på det aller bedste!

  • Jeg sad og så præsentationen på nettet igår aftes, både Lisa Su, Linus og 1 anden.



    Jeg blev meget begejstret over hvad jeg så, og så begik jeg en lille "fejl". Jeg gik glad ind til min ægtefælle og fortalte om det her nye tech, som lige var blevet præsenteret.


    Jeg blev sgu´hurtigt pillet ned igen, da jeg fik og vide, at jeg kunne lige Ryzen fra min stol og gå ud Ryzen i vores haveskur hvis jeg bare tænkte på og købe en ny maskine, siden vi har 6 computere i hjemmet og der er kun os 2 "gamle" som bor her, siden de 4 maskiner næsten kun bliver brugt, når børnebørnene er på besøg.



    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Hahahaha fantastisk. Tror også det er godt for os tech nørder at blive sat lidt på plads en gang i mellem :-D



    AAAAHHH, det ved jeg nu ikke rigtigt. Jeg lærte dog igår aftes, at ægtefællen mener, at den nye CPU er en "Lowzen" her på Markedsgade 82A, og det bliver nok ikke ændret i nærmeste fremtid selvom lobbying kan komme på tale, så som love en extra ferie :whistling: , så kan det jo være, at alle ting ender, som jeg gerne vil :9xo .



    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Når man tænker på at 499$ som ca. er 3500kr så vil jeg også mene at Komplett har sat det højt men nu køber jeg heller ikke meget fra dem mere efter de er blevet lidt griske

    We can get a better world where all is equal and money doesn't exist. What do you want?

  • Priserne passer skam fint med de sædvanlige USD til Europæiske priser skabelon. Komplett er ikke meget dyrere end andre steder på nettet.


    F.eks. betaler du 559€ 439€ og 359€ for henholdsvis 1800X, 1700X og 1700 i Holland - eller 4150, 3250 og 2700 i danske kroner.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Ebo du kan jo argumentere for noget med størrelse og gørelse ;-)
    En ekstra ferie hjælper nok også en del eller måske et loppeMarked hvor der bliver solgt ud af det gamle :-D
    Jeg får i hvert fald olme blikke her hjemme hver gang jeg slæber mere med hjem :-D


    Edit: autocorect

  • Når man tænker på at 499$ som ca. er 3500kr så vil jeg også mene at Komplett har sat det højt men nu køber jeg heller ikke meget fra dem mere efter de er blevet lidt griske

    499$ = 3515,11,-
    + 25% moms
    3515,11*1,25 = 4393,8875,-
    Dertil kommer fragt
    Tænker at folk der arbejder skal have løn
    Vedligeholdelse af Komplett.dk og alle andre domæner, både fysisk lager og webshop


    Ja hold da op du bliver da vidst godt snydt af Komplett


    LUL


    Tro det eller ej, men sider som Komplett.dk og Proshop.dk eksisterer for at tjene penge, og CPU'er er sgu ikke det man tjener kassen på (insider viden).