[SOLGT] Salg af valgfri Steam Gifts

  • Har fået solgt for 85€ Steam Gifts, så der er ikke mere at hente :)


    Hej Tweak.


    Jeg har solgt mine skins til CS:GO via Steams eget market, og har derfor fået lidt penge på min Steam Wallet (ca. 90€)


    Da man ikke kan trække penge ud af Steam Wallet, tænkte jeg at købe et spil/software eller andet og sende det via Steam Gift.


    Umiddelbart vil min pris være 25% under Steam's pris, hvor kursen vil være 7,50DKR pr €.


    Jeg vil modtage betaling via MobilePay (Foretrækkes - da køber også vil have mit mobil nummer, hvis der skulle opstå problemer) eller Paypal.


    Da der ikke er tale om salg af spil-account, så tænker jeg ikke at dette salg går ind under regel 15. under Tweak.dk's regler


    Selve handlen aftales mellem køber og sælger, efter hvad køber er mest bekvemt med.

  • Jeg kunne være interesseret. hvis ellers tweak er OK med det.


    Da jeg af naturens gang ikke har mobilpay. oensker jeg at bruge paypal. Hvad dollars til euro kurs ville vi evt snakke om ?

  • Jeg kunne være interesseret. hvis ellers tweak er OK med det.


    Da jeg af naturens gang ikke har mobilpay. oensker jeg at bruge paypal. Hvad dollars til euro kurs ville vi evt snakke om ?


    Kan se at Dollar Kursen pt. er 692,45 og Euro kursen på 743,76 i forhold til Danske krone, så tænker at du vil for hver 1€ betale 0,75$ - så i følge mine beregninger på sådan en forholdsvis tidlig lørdag morgen, skulle være mere gunstigt for dig :)