SÆLGES: Phanteks Enthoo Primo Tower (ingen forsendelse)

  • Hej Tweakere. :thumbsup:
    Jeg skal snart til at flytte, og i den anledning vil jeg sælge mit Enthoo tower.
    Super fedt tower, brugt on off, ikke fast brug siden køb (jeg kan godt lide at bytte ud en gang i mellem)


    Der fremgår slid, men efter min mening semi-minimalt.
    Se billeder på IMGUR: http://imgur.com/a/rfAOH
    Ingen ridser på side panelerne,
    lys virker (fans, light strip),
    top usb 2 og 3.0 virker,
    PWM switch virker ikke (har ikke virket siden køb, gad bare ikke sende det tilbage..)
    Vindue har 2 ridser af synlig størrelse/dybde, og en masse mikro ridser. (det er meget følsomt akryl som er brugt fra fabrikanten)
    PSU til CPU forlænger kabel følger ikke med
    Alle stock fans medfølger i pris
    Skrue sæt medfølger ikke


    Der er installeret lyddæmpene materiale på vindue side panelets metal, rundt om ruden (ikke synligt) & i kabinettets venstre bund hvor et reservoir kan installeres.


    Det er et SUPER FEDT tower til vandkøling, og rigtig godt til luft også. Phanteks Stock fans kan rykke noget luft rundt, der er god plads og du får ikke dead zones.
    Stock fans:
    2 140mm i top til exhaust (1 flytter fra front med led til top)
    2 140mm i bund til intake
    1 140mm i front til intake


    Jeg synes kabinettet er i ansvarlig stand til at kræve minimum 800kr for det,
    når man tænker på at det stadigvæk sælges for 1500 uden forsendelse.
    Jeg bor i København NV og vi kan aftale en dato / adresse for afhentning (INGEN FORSENDELSER)


    Håber at høre fra nogle interesseret købere, synes i der mangler billeder af noget, skriv, så tager jeg nogle nye af ønsket oplyste detalje.
    Mvh. TKChris :9xo