Ny mus. Zowie?

  • Sad selv i samme situation tidligere i år. Har brugt G9x siden den udkom, og den havde nået et punkt hvor den var så slidt at udskiftning var begyndt at blive kritisk.


    Den er så blevet udskiftet med en Razer Naga Hex siden da, som minder... forholdsvis meget om G9x i formen, dog uden muligheden for at smide mere vægt i.

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg bruger ærligt talt heller ikke alle otte knapper selv - Det var også mere ift. formen. som ofte er vigtigst når man kommer fra en mus der ikke rigtig har alternativer som G9x. :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg synes bare jeg mangler de normale 2 knapper. også fordi jeg kan hvile min tommeltot. :)
    Jeg har enlig aldrig rigtig været glad for min G9X. men har nu brugt den i så langtid at jeg bare har vænnet mig til den :)


    Jeg har nemlig en ven som købte en Zowie. og han siger det er den bedste mus han nogen sinde har haft. og jeg ved han har haft rigtig mange.
    Men der er jo så mange forskellige størrelser :P

  • Det eneste jeg kan anbefale dig, er at gå ned i din lokale computerpusher butik, og afprøve forskellige mus. Vi kan anbefale 40 forskellige mus, som i sidste ende alligevel bare er mus vi selv har eller har haft, men derfor er det ikke sikkert at de mus passer til dig.


    Så gå ned i el-giganten, bilka, power eller hvad du har af butikker omkring dig, og prøv de mus de har.

  • Quote

    Det eneste jeg kan anbefale dig, er at gå ned i din lokale computerpusher butik, og afprøve forskellige mus. Vi kan anbefale 40 forskellige mus, som i sidste ende alligevel bare er mus vi selv har eller har haft, men derfor er det ikke sikkert at de mus passer tidl dig.


    Så gå ned i el-giganten, bilka, power eller hvad du har af butikker omkring dig, og prøv de mus de har.

    Desværre har ingen den mus som jeg vil have så har ingen steder at prøve den

  • Prøv din vens? :D Eller er det en online m8, for så kan jeg godt se problematikken, hvis han bor i den anden ende af landet. I sidste ende, kan du jo altid bestille musen. Du går ikke galt i byen med Zowie, men der er bare så mange andre valg, og du ender måske i sidste ende med at overse et bedre alternativ for lige netop dig.

  • Og endnu en "anbefaling", hvor man egentlig bare smider det op man selv har i forvejen, uden info om, hvor stor musen er i forhold til hånden, om man bruger palm eller claw grip, eller generelt bare lidt info om, hvad præcist den mus gør godt, som alle andre ikke kan.

  • Men hvorfor anbefaler du den? Hvad er det præcist DU mener den kan i forhold til andre?
    Det er vel derfor du anbefaler den, fordi du mener den kan noget helt specielt.


    Jeg kan også godt smide nogle sider med en masse specs der ser fancy og flotte ud.

  • Tjah du har ret, man kan vel godt uddybe lidt. I min optik er den god pga:


    - Fantastisk sensor (3310) jeg har været igennem forskellige mus og den her sensor føles bare bedre
    - Registrerer kliks hurtigere end mange andre mus (forkorter din reaktions tid med nogen få ms)
    - Meget let så hånden ikke bliver træt, håndleddet belastes minimalt
    - Standard ergonomisk form passer til flere greb
    - Ingen bullshit RGB, ingen software, ingen drivers. Plug in og den er perfekt.