Hundehovede og Hængerøve

  • Hejsa


    De skal da skrive hvad det er der sker og hvad det går ud på når man trykker på det link ok at lukke den tråd er måske i overkanten men ligefrem at bane dem er for meget


    og ja det er noget pis det spyware som man får ud af at trykke på det link men man kan jo bare lade være :]

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Selvfølgelig er det noget p.. at få det spyware
    men at banne folk første gang man laver noget lort er at dømme for hårdt :dots:



    Er det for hårdt at banne folk for at "sørge" for at andre får lort på deres pc - ikke i mine øjne.... :chain:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master
    Selvfølgelig er det noget p.. at få det spyware
    men at banne folk første gang man laver noget lort er at dømme for hårdt :dots:


    Ikke i mine øjne - sådan en flok "børnehavebørn" hører ikke til herinde. De kan finde et andet sted at lege deres latterlige lege. Og når de så samtidig lægger link ind til noget, der kan skade andres maskiner. Så er der kun en vej: Ud til - - - - ->>>>>>

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD



    Er det for hårdt at banne folk for at "sørge" for at andre får lort på deres pc - ikke i mine øjne.... :chain:


    man kan jo selv vælge om man trykker på linket
    Det er en god regl ikke at åbne/trykke på noget som man ikke ved hvad er ikke???


    de skal bare ikke linke til sådan noget p.. nej men en advarsel er ok men ikke at bane dem det er for meget

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64


  • :clap: :clap: :clap:


    :cheers: .. Yeah. :D

  • Quote

    man kan jo selv vælge om man trykker på linket
    Det er en god regl ikke at åbne/trykke på noget som man ikke ved hvad er ikke???


    de skal bare ikke linke til sådan noget p.. nej men en advarsel er ok men ikke at bane dem det er for meget



    Du mener altså at man IKKE skal kunne klikke på noget link på Tweak - uden at man selv er uden om det - hvis man får problemer med et eller andet lort.


    Jeg vil nu mene at man til en hver tid skal kunne klikke på et hvilket som helst link - uden at risikere et eller andet lort (det er jo lidt svært at vide på forhånd om et link er noget spam-spredende-crap).


    Jeg vil gå så langt som at det skal være en regel at laver man den slags pis - så er det bare ud af vagten.


  • Jo da du skal da kunne trykke på et link men om du gør det er jo op til dig hvis du ikke vil have spy hvad laver du så på internettet


    og nej jeg kan ikke lig spy men der er da programmer til at fjerne det med og jeg er også imod at de banner dem sådan bare lige

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().



  • Tweak.dk kan da umuligt stå til ansvar hvad du trykker på........ det er da kun 1 der kan......... DIG SELV og ja der burde laves et regel sæt om de link, men da det ikke er tilfældet, syntes jeg det er for hårdt dømt at banne folk første gang!!!!!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af master



    Tweak.dk kan da umuligt stå til ansvar hvad du trykker på........ det er da kun 1 der kan......... DIG SELV og ja der burde laves et regel sæt om de link, men da det ikke er tilfældet, syntes jeg det er for hårdt dømt at banne folk første gang!!!!!!!



    Hvis folk nu er venlige at gå tilbage og læse hvad jeg skrev "Hvis brugere gentagne gange ikke fatter budskabet, vil jeg foreslå banning".


    At det bliver til banning første gang er lamt.


    ...og jeg er ligeglad hvad nogle brugere måtte mene herinde. Bemærkninger som "Man kan da bare lade være med at klikke på linket", kan jeg ikke bruge til noget som helst.


    Links til Outwar, Spyware osv gider jeg ikke se herinde.
    Hvis folk alligevel gør det må de tage konsekvenserne - sådan må det jo bare være.


    Axel har så sent som i weekenden i en anden tråd givet klart udtryk for at sådan noget ikke hører hjemme her - så jeg er ikke i tvivl om at resten af crewet kan støtte mig i dette (samt en del brugere der også er træt af det her).

  • Hejsa


    jeg kan godt se at det er noget skidt med alt det lort de linker til det kan jeg kun holde med dig i men ligefrem at bande dem det er formeget i kan give ham en skideballe og slætte tråden ;)

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Self kan vi lade være med at trykke på de forskellige links.
    Og personligt syntes jeg at det er helt ok at banne dem 1-gang!!


    Hvis folk ikke læser rules på et forum, så er det deres eget sted....
    an skal ikke komme og spille king kong på et sted hvor der er mange mennesker som har mere at sige og har større viden om forskellige ting.


    Hvis du ser en direkte tråd der er lavet, bare for at lave en tråd, ban med det samme..


    men crewet bag Tweak, sæt jer sammen og lav et rule-set.
    Lamers er der nok af i denne verden, syntes at vi godt kan prøve at skille bukkene fra fårene, og lade os få et mere "rent forum"


    "det sakl dog siges, at jeg ikke ser det som et problem, da der kommer så mange seriøse folk, som virkelig har råd eller problemer som de gerne vil dele med andre mennesker"
    /Out... PS. Feed forum, bruger lidt tid hver aften til at tjekke nye tråde.



  • Tjaaaaa - uanset hvad folk mener - og hvad Crewet bestemmer sig for - så vil jeg nu stadig tillade mig at mene at svinene burde bannes - bindes på en isflage og tæves med en våd søndags berlinger.... ;) ;) - jeg kan da huske at min firewall gik temmelig meget amok for ikke så længe siden - hver gang jeg åbnede en tråd som en vis bruger havde skrevet i - mit standpunkt på det område var - er og vil altid være - ud med dem.... X(