Råd ang. nyt gfx

  • Jeg vil nu fortrække 1x8pin, da jeg ikke skal OC. Så længe det køre stabilt med 1x8, så hvorfor 2 stik hehe :D Mindre rod...Men mærkelig er det :)


    Jeg har en Cooler master V1000 PSU


    Selvfølge er de stabile med 8xpins det er de jo bygget til at være, har ikke helt fået nailed why MSI bla. har givet GTX 1070/1080 1x6+1x8pins kan være de mener der er behov for det pga. de har givet hele hele en overhaling med bla. flere phases til levering af bla. strøm sidder selv med et MSI GTX 1070 Gaming X boost fint som standard op til omkring 1921~1962mhz på gpu og oc mode så kommer jeg op på omkring 1980~2xxx mhz.

  • Du kan bare vente til AIB kølere kommer.. RX 480 bruger stadig mindre strøm end 1070, ergo burde den teoretisk være koldere hvis heat dissipation tillader det.

  • Alle 3 korts du snakker om spinner blæserne ikke når du ikke bruger det, jeg ved at den forrige generation af Strix serien fra Asus ikke var mig havde et GTX 970 Strix mindre end 2timer larmede for meget for mig ved det nyere skulle være lavet bedre.


    MSI's Twin Frozr VI er en klar vinder igen her har selv et GTXC 1070 Gaming X selv under OC kan jeg ikke høre det om bliver max 69c under oc.


    Hvad jeg har læst og set på youtube skulle Gigabyte's version os være rigtig go uden at larme så tror det er bare at tag enten hvis du kender en af køler løsningerne el. kaste dig ud i et af dem.

  • Hvad med inno3d ichill x4 gtx 1070? Tænker på at købe dette kort. 62-63 grader i tests


    Hvilke tests? synes kun jeg kan se russiske tests af kortet, ved at en af mine leverandør på arbejdet sælger den og ichill x3 og x2 men ikke noget jeg personligt vil ha i min egen maskine.

  • Jeg fandt testen på YouTube. Fremmedsprog, men jeg spurgte hvor varm korte blev under load og han skrev tilbage mener det var 62 eller 63 grader. Ichill x4 gøre det sgu godt 😊