Argon Audio Octave 5A

  • [Blocked Image: http://www.tweak.dk/images/2016/review/2642/large_front.png]


    Ønsker du ikke at have store gulvhøjttalere i stuen eller på kontoret, men vil du ikke gå glip af fed vellyd? Så læs med i vores test af Argon Audio Octave 5A højttalerne, som gør lækkert hifi til en leg med indbygget forstærker og Bluetooth og meget mere. Tune in på testen og find ud af, hvilket indtryk disse højttalere gav os!


    LÆS MERE HER!

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • tak for testen :)


    Overvejer den nemlig kombineret med argon sub da mit gamle z2300 snart ikke kan mere, men det er også 10 år gammel .

    [align=center]
    I7 6700K @4800

    4x4 GB Corsair memory
    MSI GEFORCE RTX 2080 VENTUS 8G OC Vandkølet
    [size=10][color=#990099]
    Creative X-Fi

  • Nu ved jeg ikke hvor seriøst det her er til lytning, men jeg ville godt nok aldrig placere højtalere op af en væg og specielt ikke i et hjørne. Ville også placerer en skumblok under højtalerne.

  • Bruger dem selv i mit køkken-alrum og rigtig glad for dem. Jeg har sat en Chromecast audio til dem, og det fungere rigtigt godt. De tænder og slukker selv, og lyden er ret god. Det ser desværre bare ud til at de er pillet ud af Hifiklubbens sortiment.