Tweak.dk og reklamer

  • Så skete der så det, som ikke måtte ske.


    Mens jeg surfer rundt på forummet, med Ad-Block slået fra - Kommer der 3 reklamer (2 i højre side og 1 i toppen) som hver i sær har lyd automatisk afspillende.


    Jeg har intet i mod reklamerne som sådan, men når de begynder at afspille lyd uden videre, og ødelægger de gode vibes fra musikken man har kørende i baggrunden, så bliver man en anelse irriteret over det.


    Jeg støtter gerne op omkring Tweak, med at slå AB fra, så forventer jeg nu heller ikke at blive overdøvet med 3 forskellige lyde fra browseren.


    :oops:

  • Uden at være 100% sikker, så er jeg næsten 100% sikker på at Tweak ikke kan gøre for det. :)


    Det samme er sket et par gange ovre på HOL, og her har reklamebureauet et par gange været inde på forummet og undskyldt, fordi der også har været reklamer med lyd på .Der er vidst flere kategorier af reklamer - nogle af dem der giver mest, er vidst også de mest belastende som fx med lyd på. Så det er sikkert Tweak der lige skal have en snak med deres reklamebureau. :)


    Personligt har jeg ikke oplevet disse reklamer.

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Det er også sket for mig 2 gange her inde. Og er enig med at det er irriterende.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg har ikke noget imod tweak bruger reklame så længe det ikke er med lyd og hver gang du trykker på et link som frem, tilbage, topics m.m men de bare lægger i siden og i bunden så bruger jeg ikke Adblocker Plus herinde men begynder der at komme lyd på så ved jeg hvor knappen er til at blokker det igen :dance: