Tablet til Cast screen (måske chromecast)

  • Hej!
    Jeg overvejer på nuværende tidspunkt at afmelde mit tv, da jeg har adgang til Yousee og derved næsten har alle kanaler. Mit problem er, at jeg gerne vil undgå at sætte min computer til fjernsynet hver gang jeg skal se TV. Derfor overvejer jeg at købe en tablet, som så skal køre Yousee, TV2Play og andre streamingtjenester. Mit spørgsmål ligger i, om der er noget man skal kigge efter, ved en tablet, hvis man gerne vil have en stabil forbindelse og undgå at billedet hakker? Er der eventuelt nogen der gør dette og har nogle erfaring, som de gerne vil dele ud af?


    På forhånd tak!

  • Til information, hvis du har din PC (Via Google Chrome browser) sat til samme netværk som Chromecast, kan du streame fra PC til Fjernsyn via diverse tjenester.


    Men det hele handler mere om dit WiFi, end Tabletten, da den overtager streamingen så du ikke skal køre gennem flere enheder, hvis du er opsat på at du skal have en tablet.

  • Chromecast fungere sådan at tablet'en kun fortæller "chromecasten" hvad den skal vise :-) Så den er basicly irrelevant, det afhænger af dit WIFI :-)

    Kabinet: NanoXia Deep Silence 1

    Mobo: ASrock Z77 Pro3

    CPU: Intel I7-3770k

    CPU køling: CM Evo 212, 2xSP120

    Ram: Corsair Dominator Platinum 16gb 1600 mhz

    PSU: Corsair HX 850

    GPU: Sapphire Tech. R9 290 Tri-x OC
    Lydkort: Creative SB X-FI Titanium Fatality