"Gaming" Computer shops som ikke er up to date :-)

  • Hey Tweak.


    Kom til at sidde og kigge på Gaming Computere hos forskellige computer forhandlere, hvor nogle måske er "lidt" out to date :whistling:


    Tænker der måske er andre som også har lagt mærke til dette, når de surfer rundt på det store internet.


    For at starte ud:


    Nova Data har denne Gamer Xtreme PC
    Den indeholder blandt andet et supreme I7 3770K Processor, 16GB DDR-3 Ram, Geforce GTX 670 og meget andet godt.. Dette til en favorabel pris på 15.499,-


    Computerland har denne Xtreme Pro 680 PC
    Den indeholder blandt andet et gigantisk I7 3930K processor, 16GB Kingston HyperX, Geforce GTX 680 og meget andet godt.. Dette til en fair pris på 18.449,-


    Har i andre websites som måske skulle til at få kigget deres PC'er efter i sømmene ?


    :oops:

  • Næsten 20k HAHAHA :D Tænker ikke de sælger mange af de pc'er hos computerland


    Bare lige for at sammenligne med bedre sider.


    https://www.mm-vision.dk/visio…g/Beast-gaming-stationaer 17k


    https://www.mm-vision.dk/Vision-W580-XEON-Workstation 19k

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Faktisk på grænsen til falsk reklame, syntes jeg. Hvis ikke man ved noget om hardware kunne man jo let købe den maskine med 670*+3770 i den tro det er en vild gamer. Men i virkligheden er virksomhederne bare brændt inde med hardware der er håbløst "outdated". Den burde sælges for 1/4 af prisen.


    Vi ved jo godt hvem der ikke køber disse computere, problemet er de har dem oppe for at lokke dem der ikke ved bedre.



    *EDIT: rettet fra 680

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Intet med falsk reklame at gøre, dog betaler man overpris for et produkt.

  • Hvis jeg skal være seriøs omkring dette for en kort stund, så tror jeg blot at der er tale om en forældet webshop der bare ikke er blevet pillet af nettet.


    Der er sgu ingen, selv ikke el-giganten, der ville kunne slippe afsted med den her slags :P