S: QX6700 gamer PC (SOLGT)

  • Hej alle,


    Jeg sælger min computer med følgende specs:


    CPU: Intel Extreme QX6700 (4x2.66 GHz)
    MB: Gigabyte GA-P35C-DS3R
    RAM: 2x2 GB DDR (Det er vidst et par almindelige kingston value)
    GFX: XFX Radeon HD5850 1GB med dual DVI
    PSU: TAGAN 2Force II 700W (TG700-U33)
    Kabinet: Antec P182 (gun metal farve).
    HDD: 1x 500GB, 1x 320 GB, 1x 250GB (kender ikke type og mærke)
    Andet: 2x DVD-RW drev samt en kortlæser (tvivlsomt om kortlæseren virker)
    OS: Frisk formateret med Win7 Home Premium licens + disk.


    Bemærk, processeren har aldrig været OC’ selvom den har helt frie/åbne steps/mulitplier qua at det er en Extreme-edition - jeg har ingen forstand på det.Muligheder for opgradering, kører den LOL, HON, CS:GO osv helt glimerende. Helt nye spil har jeg ikke prøvet og ved ikke om den kan klare. Den er formateret og starter op men jeg kan ikke garantere 100% funktionalitet, da jeg ellers ikke har brugt den i 6 måneder.


    Stand: OK stand, brugsspor og ridser hist og pist. Front-lågen sidder ikke helt godt fast, men kan sagtens side på. Se evt. billeder


    Der medfølger en ældre 22’’ Samsung-monitor. Den er i OK stand, der er vidst kravlet en lille tordenflue ind et sted. Se billeder for specs.


    Den sælges, da jeg skal være far og skrivebordspladsen må vige for et barneseng. :'-( :'-( Det gør ondt, men fair nok.


    Jeg ved ikke hvad sådan en går for, så byd endelig løs. Men jeg forholder mig retten til, ikke at sælge hvis budene er for lave. Den befinder sig på Østerbro.


    Billeder kan hentes her:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/13801605/PC.zip

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

    Rettet en gang, sidst af betaboy ().