Desertcombat vs. BF Vietnam

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Syntes dog bedre om BF Vietnem end jeg gør om DC ... BFV tror jeg godt kan overtage DC´s plads hos mig.

    HEH ja det kan du sagtens sige du har jo heller ikke practise hellis. Sys BFV er ok, men det fjerner alt respekten for Piloterne. Stor nedtur det er blevet alt for nemt på det område. *suk* nu kommer der endnu flere TK's og små drenge på serverne der spilller alt for dumsmarte...


    Meen på den anden side så super cool med kasteskyts fra hellis og spanpoint timer.


    Alt ialt går min stemme til DC :))

  • En lille appel - Er det ikke muligt at flytte denne tråd til et mere passende forum ?( Måske Spil & Programmer ;) Det er jo der, den hører til.
    Og nej det er ikke for at spille politimand - Men bare et lille vink til Moderatorerne. Trådens opretter har bedt om det, i en af de første indlæg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnny

    Mit kører også ad h... til i high jeg er gået ned på medium :(
    Måske det er nogle gfx indstillinger ???


    OGSÅ af H-til ?... Kører jo fint her, så der er jo noget galt hvis din PC ikke kan køre det i samme opløsning som min... ;) Du har jo trods alt et langt bedre GFX end mit 9600 XT...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Xner
    HEH ja det kan du sagtens sige du har jo heller ikke practise hellis. Sys BFV er ok, men det fjerner alt respekten for Piloterne. Stor nedtur det er blevet alt for nemt på det område. *suk* nu kommer der endnu flere TK's og små drenge på serverne der spilller alt for dumsmarte...


    Meen på den anden side så super cool med kasteskyts fra hellis og spanpoint timer.


    Alt ialt går min stemme til DC :))


    HeHe... Ja, jeg styrer Helis rigtig godt i BFV, men ikke just godt i DC ... :))


    Men nu stemmer du jo sikkert også på DC fordi din PC kan køre det og ikke BFV desværre... :O


    Håber du kan få det Radeon-kort til at virke som du fik af mig i går. Med det, så kan du jo nok køre BFV. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    1024x768 / HIGH. Ingen problemer. Har prøvet 1600x1200 / HIGH. Heller ikke nogle problemer. GRAFIK kan dog gå lidt længere op til VERY HIGH eller noget i den retning... Det har jeg dog ikke prøvet, men skal jo nok prøves... :)) ... Ellers står alt på max og køre fint.


    1600x1200 High, det er sjovt du kan det for det lagger lidt på min hvis jeg gør det! Hvor hurtigt kører din CPU?? Får du også grafik fejl hvis du sætter AA OG AF til (våbnet mangler og sådan nogle ting)??


    P.S. Battlefield 1942 det originale, fortjener ikke at blive nedgjort...Det er en klassiker og stadig særdeles morsomt i Multiplayer!! Men igen, hver sin mening!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    1600x1200 High, det er sjovt du kan det for det lagger lidt på min hvis jeg gør det! Hvor hurtigt kører din CPU?? Får du også grafik fejl hvis du sætter AA OG AF til (våbnet mangler og sådan nogle ting)??


    Jeg clockede alt ned for at se hvordan det kørte. Var nu ikke nogle problemer i det store hele. Der kunne godt være lidt lag når den kørte i 1600x1200 under visse situationer. Fortrækker dog også 1024x768 for forskellen for der kan min skærm køre i 85 Hz og computeren kan spytte rigeligt med frames ud.


    Jeg har ikke prøvet og sætte AA/AF til mere end standard. Har forøvrigt heller ikke oplevet nogle specielle fejl i spillet som ikke er ligger i småtingsafdelingen.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    P.S. Battlefield 1942 det originale, fortjener ikke at blive nedgjort...Det er en klassiker og stadig særdeles morsomt i Multiplayer!! Men igen, hver sin mening!!


    Enig Enig ... Da BF1942 kom frem gamede jeg det fandme også meget, men hoppede så videre for at få noget mere action... :clap: