Nokia 2100

• Hej hej..

Jeg har et mærkeligt problem med en telefon.. Også ville jeg lige høre om nogle herinde kunne hjælpe...

Det er en nokia 2100 det drejer sig om, problemet er at ligesåsnart man sætter et teledanmark kort i så vil den ikke ringe eller modtage opkald! Når man prøver og ringe til den siger den bare optaget... Og når man prøver at ringe fra den siger den bare at nummeret ikke eksistere.. :boxed:, Men hvis man sætter andre kort i virker det fint.. bare ikke nogen kort fra tdc..

Synes at det er en rimelig wired fejl.. ved ik med jer.. men kan i hjælpe så ville jeg utroligt meget taknemlig (ellers er telefonen ubrolig !!!! Også smider jeg den altså bare i skralderen..)

Please ! hjælp !!!

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• Ja for det er jo det jeg bruger.. men det virker med alle andre kort.. tror jeg nok.. Den er heller ikke sim - låst så det kan ikke være det..

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Rettet en gang, sidst af FonZi ().

• Okay det behøver ikke være tdc.. bare det er noget der er gratis i oprettelse og abbonemant !

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af miniebbe
    Telmore! ! !

Er det gratis i oprettelse og abbonemant ?

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• I skal alle have rigtigt mange tak ! :) :D ... Jeg ved sku ikke hvad jeg kan gøre tilgengæld.. Hvis i mangler noget så kontakt mig over msn.. ! : djfonzi_sun@hotmail.com

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    I skal alle have rigtigt mange tak ! :) :D ... Jeg ved sku ikke hvad jeg kan gøre tilgengæld.. Hvis i mangler noget så kontakt mig over msn.. ! : djfonzi_sun@hotmail.com

Du læste godt mit tidligere indlæg ikke?

Telmore kører ligeledes på TDC's mobilnet, og vil derfor nok heller ikke fungere.

Oprindeligt indlæg af Torque

Du læste godt mit tidligere indlæg ikke?

Jo det gjorde jeg.. Men hvis det var gratis at få en startpakke, hvilket jeg så har fundet ud af at det ikke er, så kunne det jo være ligemeget..

Telmore siger selv at det ikke koster noget i oprettelsesgebyr.. fedt nok.. altså skulle man jo tro at det var gratis at få en startpakke.. Men det er det ikke.. Der står nemlig at man også skal købe et simkort som koster 199... hmm.. mystisk at det kan være så dyrt for et simkort.. :rolleyes:

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

• TELMOREs startpakke koster 199 kr. og indeholder følgende:
    Et nyt mobilnr. eller flytning af dit nuværende nummer, et hurtigt 64 Kb SIM-kort samt taletid for 199 kr. Forsendelsen er gratis.

.... Så 64 kb kortet er jo gratis... og ligeledes medoprettelsen... De 199 kr man betaler får man jo i "taletid"... ;) ... Sgi et godt tilbud... og godt selskab.... og det BEDSTE net.... Burde jeg jo vide. :))

• Det bedste net jeg kender er Orange !!! Men okay. det er nok bare fordi jeg bor her i bondedelen af moder danmark.. :))

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    2x GeForce GTX295
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    TELMOREs startpakke koster 199 kr. og indeholder følgende:
    Et nyt mobilnr. eller flytning af dit nuværende nummer, et hurtigt 64 Kb SIM-kort samt taletid for 199 kr. Forsendelsen er gratis.

.... Så 64 kb kortet er jo gratis... og ligeledes medoprettelsen... De 199 kr man betaler får man jo i "taletid"... ;) ... Sgi et godt tilbud... og godt selskab.... og det BEDSTE net.... Burde jeg jo vide. :))

Nemlig ;)

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Det bedste net jeg kender er Orange !!! Men okay. det er nok bare fordi jeg bor her i bondedelen af moder danmark.. :))

Siden hvornår har Orange fået et godt gsm-net? 8o

Fik desværre et Mono-abonnement med en SPV jeg købte ved Orange engang. Damn, det var noget bras...