Træt af at spille CS på en Asus bærbar! tid til stationær

  • Glædelig søndag :D


    Jeg er godt træt af at spille på min lille 15.6" skærm også på en sølle Asus bærbar med i5 1.6gz og 740GT gfx.


    Jeg vil gerne bygge min egen stationær, men gerne så billigt som muligt - Komplett har superweekend og jeg har sammensat noget her, jeg tror kan køre CS:GO langt bedre end den rustbunke af en pc jeg sidder med nu!


    Som I kan se har jeg ikke lagt et GFX i indkøbskurven - det havde jeg tænkt at købe brugt?
    Fx. det her: http://www.dba.dk/evga-gtx-660/id-1015023498/


    Hvad siger I??

  • Lige umiddelbart ser det helt fint ud. Men for din egen skyld, så find lige et RAM-kit med 8gb ram eller 2x4gb. Det koster ca. 300,- mere..
    Hvad angår grafikkortet, så tror jeg det er fint nok. CS:GO har mest af alt brug for en fornuftig CPU, så om du køber et billigt grafikkort, vil du ikke kunne mærke forskel på med mindre du vil køre det hele i max indstillinger.

  • Okay - så jeg sætter en ram klods i endnu, også skifter SSD'en?
    Hvis det er jeg ender med at købe et nyt gfx i stedet for brugt - ville R9 280 så være et godt bud? koster ca. 1500,-

  • Okay - så jeg sætter en ram klods i endnu, også skifter SSD'en?
    Hvis det er jeg ender med at købe et nyt gfx i stedet for brugt - ville R9 280 så være et godt bud? koster ca. 1500,-

    Det ville være fint, ja. AMDs næste generation af grafikkort bliver bare rehashes alligevel.
    Jeg ville personligt ikke give 800 kr for et 2 år gammelt GTX 660. Det er for meget imo. Så helllere et nyt R9 280 eller gtx 960.
    Ville du være træt af et købe grafikkortet et andet sted end hos Komplet? For shg kører med en super-pris på kfa Gtx 960 EXOC til 1600. Det kommer med en aftermarket køler og er factory-overclocket. Imo en rimelig god handel for 90 kroner mindre end Komplett skal have for et 960 med en middelmådig køler på. :-)
    http://www.proshop.dk/Grafikko…OC-2GB-GDDR5-2469995.html


    ^^ Dette kort er i øvrigt blevet pænt anmeldt af Tweak.dk. :)

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

    Rettet 3 gange, sidst af chili ().

  • Ja okay, nu er komplett's superweekend forbi - må se om der kommer noget på tilbud snart igen