V/S NY!! QNAP TS-869L Turbo NAS 0TB

  • Hej Alle
    jeg er så heldig at have en QNAP TS-869L Turbo NAS i overskud, da den nok er overkill til mit behov.


    den er sprit ny, stadig i kassen, kommer med kvittering og har kun været taget op for at se at alt var i kassen.


    jeg ved ikke rigtig om der er salg af den slags monstre her på sitet, så vi prøver.


    giv mig et bud på hvad i mener den er værd og hvis i vil købe den må i også gerne skrive det ved, så får jeg mig besluttet om jeg skal skille mig af med den, eller kalde den mit nye legetøj :)


    umiddelbart kan jeg se at nærmeste konkurrent på prisen er 5700 fra ny med ukendt leveringstid, så vi sætter naturligvis et slå til nu afhentet eller sendt pris på 5200kr
    alle bud under 3000 ignoreres
    den befinder sig i odense men kan fragtes mod nyborg eller vest på mod esbjerg ved aftale

  • Hvis du har kvit og du kun har pakkede den ud og sat den tilbage i kassen så aflevere den tilbage da og få fuld pris tilbage ?
    Det er lidt halv peberet for en "ældre model", og prisener også så høj fordi den er ved at udgå - igen en ældre model, jeg byder forsigtigt og ja under din mindste pris. 2000kr

  • det har du ret i, men jeg har fået den til en favorabel pris så vil hellere sælge den og gøre en anden glad :)


    højeste bud pt 3500 på hol.dk
    lukker auktionen søndag aften kl 20.00
    dog udskydes lukningen med 30 minutter hvis der kommer bud mellem kl 19.00-20.00 søndag.