Freddy vs. Jason

• Hehe, sad lige og så filmen, og syntes at der er nogle meget sjove scener, men ellers er den kedelig.

Hvad er jeres mening?

Oprindeligt indlæg af K32A
    Hehe, sad lige og så filmen, og syntes at der er nogle meget sjove scener, men ellers er den kedelig.

Hvad er jeres mening?

HELT enig... :))

De gamle er gode syntes jeg, men den der er liige en tand for .... Ja, for ny .... ;)

Kan dog godt li Kamp-Scenen mellem Fred og Jason ved vandkanten.... :boxed: .. Av Av... Burn Baby Burn... :evil:

• Ja, jeg synes det er meget sjovt der til sidst hvor Jason kommer gående op af vandet med Freddys hovede i hånden :))

Hehe, sad lige og så filmen, og syntes at der er nogle meget sjove scener, men ellers er den kedelig.

Hvad er jeres mening?

HE HE det var lige godt... jeg har lige set den færdig, magen til crap skal man lede længe efter, men jo det var da nogle sjove scener og da også lidt hæderlig FX scener, og nogle store patter :P

Bestemt ikke en film jeg vil anbefale folk at spilde penge på, med mindre man er "bidt" af genreren..

:)

Intel Haswell 4770
    MSI Z87 G45
    Kingston 16GB DDR1600
    Gigabyte GTX770
    OZC 256GB SSD
    OZC 850W
    Intel Stock køler
    Zalman GS1000 Black
    Asus 24" TFT

Hehe, yeah baby :))

EDIT: Btw. hvem er det der spiller "Lori" i filmen ? :T

Monica Keena... ;)
    25 maj 1979.... Samme mdr & år som mig... :T

Oprindeligt indlæg af Bjørn B
    HE HE det var lige godt... jeg har lige set den færdig, magen til crap skal man lede længe efter, men jo det var da nogle sjove scener og da også lidt hæderlig FX scener, og nogle store patter :P

Bestemt ikke en film jeg vil anbefale folk at spilde penge på, med mindre man er "bidt" af genreren..

:)

HeHe... Yeah... :)) ....Dog så syntes jeg der er lidt af en stime dårlige film i øjeblikket... :rolleyes:

• Hvorfor har hun tøj på ? :T :T :T :T

The_Unforgiven

• Hvis vi snakker Freddy vs. Jason igen ( :P )
    Så synes jeg personligt den er kanon!

Lige en film for mig..
    MASSER af blod, vold, og nada censur..

Måske er filmen lidt plat, men jeg synes sgu det er godt nok.

ok, en lidt hjernedød film, men jeg synes stadig den var ret god, og sådanne film er sgu fede at 'slappe' af til..
    Den kræver ikke så meget hjerne at forstå :D

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Ja jeg synes osse den var lidt sær den har for mange special effects efter min mening og, så har de gjort den for plat...

:D

• Jeg synes den er alt for griner.

Men jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk før jeg så den. Håbede på at den ikke ville blive for ny dvs ala Scream / I know what you did last summer etc. Kan simpelthen ikke tåle den genre film. Men den holder som de gamle den gode stil. Meeeeeen er stadig ikke i samme klassiske stil som de gamle. Den er for HIGH BUDGET iforhold til.

Jeg synes at klippet hvor Freddy hopper op af vandet hvor Lori står på breden er AAAAALT for sweet filmet.. Det ser SÅ nice ud.. IMO