hjælp til computer. EDIT I BUNDEN

  • EDIT I BUNDEN


    Hej folkens.
    Jeg står og skal ha en ny bærbar til gaming. Bærbar fordi at jeg skal have den med rundt og det bliver for bøvlet med en stationær.


    Den skal hovedsagligt bruges til CS go- så en lækker fps deri er det vigtigste..


    Jeg har kigget på de to jeg har linket, men er i tvivl om hvilken der er bedst eller om begge er fine. Jeg aner ikk noget om grafikkort, CPU osv, så et godt råd ville være godt..


    Andre råd modtages også med kyshånd


    http://www.sharkgaming.dk/msi-gt70-2pc-2036xne.html EDIT


    http://www.sharkgaming.dk/msi-gs70-2pc-285ne.html


    På forhånd tak!


    Er redigeret, da den ene model selvfølgelig udgik i dag. doh. nu er der en væsentlig forskel på de to og vil stadig høre om jeres mening?

  • Puha den er svær. Umiddelbart vil det bedre grafikkort og processor på XDE'en nok hjælpe dig mere end de 16 GB på NE'en når det kommer til CS. Til genglæd er en SSD helt klart noget der får gang i hele systemet så det er helt klart et plus til NE'en


    De har begge fordele og hvilken der er hurtigst er svært at sige for mig. Jeg vil dog sige at jeg er ret sikker på at CS:GO nok skal blive håndteret rimelig godt af dem begge.

  • Hvor højt op i pris vil du gå?


    Evt. tag et kig inde på MM-Vision.dk på deres X-serie - jeg hører godt om dem fra mine kammerater, og har da også selv overvejet at skulle have en bærbar derinde fra, når pengene en gang er til det. Kan også se at du umiddelbart får nyere hardware ved MM-Vision bærbare, end dem du lige linker til. Til samme pris.


    Correct me if I'm wrong :)

    Mobo: ASUS Z87-A, Socket-1150 CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz
    RAM:Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 GFX: Sapphire Radeon TRI-X R9 290 4GB "OC"
    OS SSD: Samsung 840 EVO 250GB SSD 2: Samsung 850 EVO 500GB
    Lager: 3 TB WD Black
    PSU: Corsair HX750W

  • Synes den ser fornuftig ud :) Det eneste man lige skal være opmærksom på, er at harddisken kun er på 250GB, men hvis man har en ekstern hdd ved siden af er det som sådan ikke et problem :)
    Men ellers kan det godt lige betale sig at gå fra de 250gb til en 500gb ssd :)


    Hvis du har behov for det ekstra plads

    Mobo: ASUS Z87-A, Socket-1150 CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz
    RAM:Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 GFX: Sapphire Radeon TRI-X R9 290 4GB "OC"
    OS SSD: Samsung 840 EVO 250GB SSD 2: Samsung 850 EVO 500GB
    Lager: 3 TB WD Black
    PSU: Corsair HX750W