Certificering af PSU.

  • Jeg er lidt i tvivl om Certificeringen af PSU'er, altså Bronze, silver, gold mv. er et kvalitetsstempel? Jeg mener man kan vel godt finde Gold certificeret PSU'er der ikke består af gode komponenter?

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Det er det ikke 80 plus har ikke noget med kvalitet og gøre du kan finde junk der er 80 plus gold.
    Kan nævne op til flere af dem har også skrevet hele tråde om nogle af dem.

  • With all due respect **** HOL!


    Jeg har forsøgt og uddanne nogle af de idioter der ud og det eneste fik ud af det var og blive jaget og forfulgt af op til flere brugere er endda blevet truet på livet af en af dem.


    Er det værste forum jeg har set så HOL brænde op i helvede for min skyld.
    Ignorere HOL får du mindre hovedpine ud af.

  • Jeg holder mig som regel også ude at tråde, jeg ved ender galt. Men ellers synes jeg det er sjovt at blive ved med at diskutere med folk derinde. Bliver bare ved, når jeg ved jeg har ret.


    Men det kunne nu være sjovt, hvis du dukkede op i denne tråd ( https://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=0&tid=788445 ) og forklarede trådopretter at PSU certificeringen intet har at gøre med kvaliteten af PSU'en. :9xo

    Acer Aspire E15 | Pentium 3556, Dual Core 1,7 GHz | 6 GB DDR3 RAM @ 1600 MHz | 128 GB SSD

  • Jeg næger og bruge så meget som et sek af min tid på at hjælpe nogle der ude, ikke efter den behandling jeg har fået af både brugere og af mods og endda ham der styre forummet.


    Folk kan komme her ud på Tweak eller HWT og skrive hvis de vil havde hjælp.


    Eller de kan komme ud på overclock.net som er der jeg holder mest til.
    Ellers hvis du gerne vil vide eller lære noget mere / nyt så er der nok og læse her
    http://www.overclock.net/t/1431929/psu-index-thread

  • Kan du komme på nogle Gold modeller der er junk? Rm 1000 er vel junk?


    Ja 1000 watt RM er junk men de andre RM er bare middelmådige og alt alt for dyre, det samme med Corsair CS serien middelmådige og alt for dyre.


    Raidmax AE slet ikke gold den er bronze de har bare snydt sig til gold så den er en anden man ikke skal købe.


    FSP Aurum og rebrands som er EVGA SuperNova NEX650G / NEX750G og Bitfenix Fury er gruppestyret så styring af volt er meget løs og derfor ikke noget man skal købe.


    Cooler Master Silent Pro Gold serien og den gamle semi modulære Thermaltake Toughpower Grand 1200 har extrem høj ripple så dem skal man holde sig langt væk fra og udskifte hvis man har en.


    Der er flere men mange af dem bliver ikke solgt i danmark så dem gider jeg ikke nævne ellers kunne jeg blive ved.