Det uhyggeligste spil, som I har spillet

  • sad lige og læste en tråd på hwt ang dette.


    Det mest skræmmende spil, som jeg nogensinde har spillet, er F.E.A.R. 1.


    Alle de spil med zombier, aliens og tunneller, det kan jeg forholde mig til, godt nok kan det give et gip i én fra tid til anden.
    Noget overnaturligt og et spil, som kører 110% på dine nerver og din indlevelse i spillet, så er det ligefør man skal have fat i en voksenble.


    F.E.A.R 1


    Den har bare det hele, en hel fantastisk lydside, en uhyggelig lille åndepige, klaustrofobiske mørke gange og en fed historie [Blocked Image: http://hwt.dk/gfx/smilies/w00t.gif] .


    Jeg
    havde lige købt spillet, sat mig på kontoret om aftnen og glædet mig
    til at prøve det, på med hørebøfferne og slukket lyset.
    jeg havde
    nok spillet en times tid og var helt opslugt af spillet og havde lige
    løbet ind i åndepigen igen og sidder med nerverne udenpå tøjet.



    kom konen igen, for at fortælle mig at kaffen var klar, og hun prikkede
    mig på skuldren.....hold da kæft hvor jeg hoppede i stolen og havde nær
    skidt en død gris.


    Så var det slut med at spille F.E.A.R. den aften [Blocked Image: http://hwt.dk/gfx/smilies/laugh.gif] [Blocked Image: http://hwt.dk/gfx/smilies/w00t.gif]


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • F.E.A.R 1 og så AvP classic, og skulle spille Marines singleplayer...Det kunne godt få mit hjerte til at banke lidt stærkere end normalt :D

    Mobo: ASUS Z87-A, Socket-1150 CPU: Intel Core i5-4670K 3.4GHz
    RAM:Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 GFX: Sapphire Radeon TRI-X R9 290 4GB "OC"
    OS SSD: Samsung 840 EVO 250GB SSD 2: Samsung 850 EVO 500GB
    Lager: 3 TB WD Black
    PSU: Corsair HX750W

  • Generelt bliver jeg ikke bange af spil. Men her er min liste over spil som jeg finder creepy.


    Alan wake
    Alien Isolation
    Resident Evil 1-2
    Aliens vs. Predator 2010 (single player som marine)

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • kan sagtens kaste mig på F.E.A.R serien for den spiller sq på psyken, men ellers så System Shock 1, et rumskib alene med masser af creepy lyde, det godt nok en ældre sag, men er man en 15-16 år og sidder på et helt mørkt værelse og med masser af lyd på så hopper man ret tit :T

  • Jeg tilslutter mig AvP Classic.. Det var fandme uhyggeligt..
    Har dog ikke prøvet AvP 2010.. Det nye Aliens: Isolation ser også ud til at kunne følge godt med..
    :)

    Intel Core i7-9700k | Gigabyte Z390 Aorus Pro | MSI Geforce RTX 2070 Gaming Z | HyperX Fury 16gb 3200mhz | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 500GB | WD Desktop Blue 1TB | NZXT Kraken X42 | Corsair RM1000X