(Har få fat i dem) Mangler højtaler til Creative Labs FPS 1600

  • Hej alle på Tweak. Ved ikke om det er den rigtige tråd, at jeg oprette i, men hvis det er den forkerte, vil i så ikke lige henvise mig til den rigtige tråd. Og jeg skal få det rette ASAP ;-)


    Dette er reelt en efterlysning og måske et køb senere hen. Sagen er at jeg har mistet mine højtaler til mit Creative Cambridge Soundworks fps 1600 system. Jeg har sub'en, men mangle som skrevet højtalerne der til.


    Har kikket på DBA og andre steder, men kan ikke finde 4 stk i sort, som er til salg. Jeg ved godt at Soundworks er fra starten af 00'erne, men vil her i gennem høre om der skulle være en eller flere på Tweak, som enten selv ligger inde med disse højtaler evt med sub, som de vil sælge eller kender en, som har dem til salg.


    Ved god, at jeg kan købe et helt nyt og bedre system, men af praktiske grunde, som bla. pladsen på mit skrivebord og at baghøjtaler skal hænge bag ved mig og andre ting, vil jeg se om denne tråd kun bære frugt ;-)


    For at der ikke skal være nogen tvivl om hvilken model der er tale om, vedhæfter jeg lige et billede.


    På forhånd tak.