• Faktisk ser det ud til nvidia folk har fået flere problemer efter patch 1.1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Faktisk ser det ud til nvidia folk har fået flere problemer efter patch 1.1


    *G*... Skummelt.... Kører nu fint her med 1.1´eren... Syntes ikke den har godt noget positivt eller negativt, men smed den ind alligevel ...


    Har jo stadig ikke gennemført spillet endnu :O ... Så skal lige game lidt ... Er kommet til SWAMP ... :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nik.dk
    Astro jeg har det modsat dig:) Jeg finder historien og gameplayet virklig fedt. Spil com CoD og de andre i den dur, der syntes jeg at banerne bare er noget der skal overståes og der har altid kun 1 vej igennem, ligefrem.
    Mange maps i FarCry kan klares på flere måder som jeg finder fedt og igen så er grafikken uden tvivl det flotteste til dato. Har man et lowend system så skylder man sig selv at se det hos en ven som kan kører med alt på max.


    Jeg syntes faktisk at FarCry er blevet virkelig tamt efter at have spillet det 1 uge i træk!.. Bare min mening! :boxed:


    Vil give dig ret i at grafikken er fed, dog kun hvis man har et ordentligt grafikkort og cpu/ram!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

    Rettet en gang, sidst af Astrocity ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Astrocity
    Jeg syntes faktisk at FarCry er blevet virkelig tamt efter at have spillet det 1 uge i træk!.. Bare min mening! :boxed:


    Jeg er enig ... Har spillet det siden fredag nat ... Syntes det blev tamt da der kom monstre med i spillet .... Var lidt for meget Half Life syntes jeg... :rolleyes:


    Men det er da gennemført. Blev færdig med det her for 10 min siden. Lidt tam slutning også, men sådan er det jo somregl...


    Men fed grafik ... Tydeligvis der de har lagt arbejdet... :)) ... Musikken kan jeg dog godt undværre... :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    prøv det online det er altså rimelig fedt


    Har kun en 64/64 kbits forbindelse..
    Så ingen online-gaming herfra! X(


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo