Hjælp med BSOD - WHEA_Uncorrectable_error

  • Hej Tweak folk


    Jeg købte en ny computer for omkring 2 måneder siden, den har følgende specs:


    I5-4660K
    Asus z87-A
    8 gb kingston ram
    Gigabyte windforce gtx 780


    Computeren har kørt upåklageligt, og jeg har været vandvittig glad for den. Specielt fordi det er den første computer jeg selv har samlet helt alene. Dog er der nu opstået et problem.
    Da Nvidias nye driver 332.21 kom ud den 07.01.14, prøvede jeg dengang at opdatere driveren. Af en eller anden grund går skærmen bare i sort, og siger så at der intet DVI signal er. Derfor blev jeg nød til at hard resette flere gange, indtil Windows startede op fra før den nye driver blev installeret. Efter det prøvede jeg ikke at installere driveren igen.


    Indtil for nyligt, nærmere betegnet i forgårs.
    Her prøvede jeg at installere driveren igen, men med samme resultat at skærmen mistede alt signal. Derfor blev jeg nød til at hard resette igen, men nu begynder den at komme med fejlen WHEA_Uncorrectable_Error.
    Jeg har prøvet at lave en formatering og geninstallere windows, men fejlen opstår stadig. Samsung Magician siger at SSD drevets tilstand er god, så tror ikke den har taget skade.


    Er der nogen der ved hvad der forsager WHEA_Uncorrectable_error, og hvad jeg kan gøre for at få computeren til at stoppe med det?


    Mvh
    Mathias