MM-Vision bærbar bygge kvalititeten?

  • Hvordan er bygge kvantiteten af MM-Vision's rebrandede Clevo bærbar?


    sidder lidt og tænker på at købe en Vision G-Series G4459 som jeg vil bruge på arbejdet, til lidt gaming og se mine Anime's og blir jeg glad for den sælger jeg nok mit gaming rig da de spil jeg spiller mest godt kan køre på et GT 745M 2gb eneste som jeg nok skal ha sat ned i kvalitet blir nok mit BioShock Infinite men det overlever jeg nok ;)

  • Well. Nu sad jeg og undersøgte, hvilken Clevo model det var, hvorefter jeg så du allerede har skrevet på techpowerup. Men her er et review af W840SU-T, som er bygget på samme kabinet som W840SN.


    http://www.notebookcheck.net/R…-T-Notebook.105225.0.html



    Jeg er rigtig glad for min egen MM-Vision (snart 2 år gammel. Clevo W370ST). Jeg vil dog ikke sige, at det føles som andet end halv-billigt plastik selve kabinettet, men det er holdbart, og jeg har haft absolut ingen problemer med det.
    Lukkemekanismen kører ligeså godt, som den gjorde fra ny, og der er ingen slør eller noget. Der kommer lidt slitage, hvor du har din underhånd, men det er de færreste bærbare, der ikke får det.
    Tastaturet på netop denne model, som jeg har, har det med at være lidt løst, så det kan godt larme, når man taster, men det kan nemt fikses selv. Og tvivler på W840 har samme problem.
    Alle gummi-dupper sidder stadig på også, både på skærm og bund, hvilket heller ikke er noget jeg har oplevet med mine gamle bærbare.


    Så alt i alt føles det måske ikke som om den er bygget i god kvalitet, men det er den bestemt. Den er holdbar.

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • mange tak for svarene tænker stadig, da jeg på de 2 modeller jeg har kigget på blir limited til HDMI med max 1920x1080 i output, jeg kunne godt tænke mig at ha en displayport/mini-displayport så jeg kan komme op i 2560x1440 hvis jeg ender ud med at droppe min stationær på et tidspunkts :S