V: Samsung Galaxy Note 3 + Galaxy Gear

  • Jeg har netop fået en Samsung Galaxy Note 3 og en Gear.. Begge i sort


    Jeg iPhone fanboy så jeg kan slet ikke holde den ud. :P (Elsker uret, Virker rigtig fedt)
    Jeg har kun lige åbnet den og prøvet dem nogle timer.


    Hvor meget kan jeg sælge den for?


    Kys
    Chriz L

  • Hvis du ikke har brugt den note 3 er den vel omkring de 5k værd. Eller 4,5k hvis du vil had en hurtig handel.


    Gear har en værdi på 2k

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB


  • Hvis du som sagt ikke har pakket telefon ud og brugt den, burde det være muligt. Jeg skrev at du kan få omkring 5k for selve telefon og 2k for galaxy gear.


    Det hele kommer an på at finde den rigtige køber. Du skal bare huske på, at det nogen gange kan være svært at sælge, så dyr en ting ;-)


    Sendt fra min SM-N9005

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg synes samsungs note serie virker til at være svær at komme af med - hvilket jeg personligt ikke forstår, da jeg elsker den! Jeg ville mene at en pris på 4-4500,- burde være realistisk og nogenlunde afspejle markedet.


    EDIT: Hvis jeg nu lige kiggede på datoen, så behøvede jeg ikke at skrive irrelevante indlæg!