Hej Tweak!
Jeg er i den uheldige situation, at min iPhone 4 ikke længere kan oplade? Jeg har selvfølgelig trick no.1 at genstarte, hard reset og et eller andet vodoo med slukknappen, men jeg er ved at løbe tør for idéer. Jeg ved virkelig ikke, hvad der er sket med den. Den dag, jeg opdagede, at den ikke ville oplade, havde jeg bare været hjemme i lejligheden og havde ikke lavet noget specielt med telefonen. I bunden er der en lille indikator, som lyser. Det er en meget lille vandskadeindikator, men hvis jeg har forstået det ret, så kan det være fra en tidligere skade og ikke nødvendigvis have noget at gøre med den fejl, jeg oplever nu?
Det skal måske lige nævnes, at jeg ved at vrikke lidt med stikket i den, kan få den til at reagerer på opladning i et splitsekund - intet mere! Men det er måske et godt tegn?
Ellers kigger jeg efter en ny telefon. Jeg tror, jeg er færdig med iPhone af forskellige årsager. Jeg kigger på Android-telefoner u. abonnement. Jeg synes bare de nye som S4 og LG G2 mv. er så store og klodsede i det. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en relativt hurtig telefon (opgradering fra iPhone 4), som ikke er alt for stor og som har Android. Forslag er mere end velkomne!
Og hvis der er nogen, som ved noget om, om der er nogen problemer mht., at købe en smartphone i udlandet (Frankrig) så må I /meget/ gerne fortælle mig om det, for jeg tror, det er nemmest for mig at købe den fra Frankrig.
Det haster lidt, da jeg bor i Frankrig i en periode og er meget afhængig af en telefon!
På forhånd tak!
Mvh. Christoffer L. Nielsen