Windows lukker spil ned

  • Hej Tweak'ere.


    Jeg oplever for tiden problemer med min pc. Det der sker er at når jeg spiller og også nogengange inden jeg kommer igang med selve gameplayet, vælger min pc at lukke spillet ned. Det vil så sige at den bare skriver at Spillet ikke fungerer og så lukker den det ellers bare.
    Jeg oplevede det første gang i Battlefield 4 i sidste weekend (mange gange!) og i dag skete det også i COD: Ghost. I sidstnævnte nåede jeg ikke engang at komme ind på en server før det var galt. Hvad kan det skyldes?



    Windows 8 64-bit
    Intel Core i5-4670K Haswell
    MSI GeForce 760 Twin Fro
    ASUS Z87-PRO

  • Er alle drivere fuldt opdateret?
    Og kan det evt. skyldes beta drivere?

    Alt er opdateret ja. Benytter GeForce Experience til at styre grafik-indstillinger i alle mine spil, og den melder om at der ikke er nogen opdateringer til GFX-kortet. Ligeledes har Windows heller ikke nogen opdateringer der mangler.
    Beta drivere kan det måske godt, jeg tror at Nvidia's GeForce Experience opdaterer til den nyeste driver uanset om den er beta eller en "fuld" opdatering. Man skulle da bare tro de ville have lavet en ny opdatering hvis det var derfor, nu når jeg spillede BF4 i weekenden, det er da trods alt et par dage siden nu.

  • Har selv haft problemer med Pc der pludselig lukker ned, hos mig var det når jeg spillede Sid Meiers Railroads..


    Det har vist sig hos mig at computer slukkede for at beskytte grafik kortet der var blevet for varmt... pga. STØV !!


    Tjek grafik og andre dele i din Pc for støv og installere evt Razer Game Booster og kør en analyse, så kan du læse dig til hvorfor din Pc lukker ned i utide


    Greets ShortyDK


  • alså de der Game Booster programmer er da noget hø der er opfundet, du skal da måle temp for at se om det kan være det, fordi hvis man aldrig har gjort sin maskine ren el. ikke gør det særlig tit så kan den jo godt være støvet.


    har en kammerat der bor hjemme og der er varmt året rundt pga. gulv varme så har han bare lidt for meget støv i hans computer så lukker den ned da den ikke kan køle det ordenligt, så når jeg har ren gjort den så lukker den ikke ned mere selv om nogle af alle de booster programmer du kan finde bare gemmenføre uden fejl.