G19 Tastatur - Lyset er gået

  • Mit dejlige, dejlige dejlige G19 tastatur har mistet bagbelysningen og det er fandme surt. Resten funker, jeg har stadig min lille LCD som jeg har sat op til at vise temps/andet info på pc.


    Okay så hvor er det liiige jeg skal tage hen for at få hjælp til at kigge på det her? Jeg har åbnet lortet selv og det ser jo ret indviklet ud...


    Logitech siger det nok er en sikring, men altså - who knows.


    Har umiddelbart googlet emnet uden held.. desværre..

  • Går ud fra der ikke er garanti på eftersom du har haft åbnet det.
    Den ville jo nok alligevel frafalde nu når du har åbnet det.


    Men ved der er en del elektronik-nørder herinde, så måske er du heldig at nogen herinde kan hjælpe.

  • Går ud fra der ikke er garanti på eftersom du har haft åbnet det.
    Den ville jo nok alligevel frafalde nu når du har åbnet det.


    Men ved der er en del elektronik-nørder herinde, så måske er du heldig at nogen herinde kan hjælpe.

    Yep.. Lige præcis gået her for et par måneder siden.


    Ja jeg håber da at nogen er frisk på et lille projekt på den måde :O


    Jeg kan evt. tilbyde 35% rabat på et produkt fra logitechs side - Det gav support mig dog :o ..

  • Der skulle ikke være nogle ben i at fixe det, men det kræver ligesom man har det mellem hænderne, nu skriver du det er indviklet, jeg vil påstå at det er ganske simpelt. siden alt lys er gået til tasterne men ikke det i displayet og de to lysstyrker følges ad når man skruer op og ned, så vil fejlen ligge i noget alle tasterne har tilfælles og som displayet ikke benytter. Det kan ikke være ret meget.
    Du må finde en elektronik mand/dame som kan fixe det for dig. som sagt er det ikke kompliceret.