Politi-anmeldelse hjælp søges/ønskes

  • Som det ser ud pt er jeg desværre blevet snydt af en bruger inde fra HWT for det latterlige beløb af 300pp i alt 339 kr, men da jeg ikke finder mig i den slags har jeg tænkt mig at politianmelde ham og vil derfor høre om nogle af jer evt har gode råd eller erfaring med hvordan dette gøres?


    MVH Kenneth =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Lidt surt at jeg ikke kunne hjælpe dig :-(


    Men det var da helt utroligt hvor hurtig han gik under jorden.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja han er et rigtigt fjols efter min mening.


    en lille update inde fra hwt hvis nogle vil følge med i min sag med nuridk


    http://hwt.dk/Forum/329654/Politi-anmeldelse-af-nuridk


    han har snydt andre som vist har fået deres penge tilbage, men jeg gider helt ærligt ikke spilde min tid på at skulle diskutere med sådan en person og ud fra hva politiet kunne fortælle mig i telefonene så var nummer og adresse jeg havde på ham vist falske alligevel :S

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Du skulle næsten havde lavet betalling via paypal da de har det med at tage køberens side

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Ja, men synes også bare at man jo burde kunne stole på folk også når det kun drejer sig om 339 kr så er det jo for dumt at blive tyv for det.


    har kunne finde ud af at han vist bare er en ung fyr der ikke ved hvordan man skal opfører sig og andre har kunne "true" ham til at betale dem tilbage ved at sige de ville fortælle hans plejeforældre omkring dette.


    jeg må så indrømme at den slags julelege gider jeg ikke skulle bruge tid på så har valgt at politianmelde ham, så kan han forhåbentlig for en forskrækkelse og lærer at den slags gør man bare ikke =)


    Kan oplyse at hwt, crew og bruger derinde har været meget hjælpesomme med at skaffe mig flere oplysninger om ham og også guide mig i hvilke "beviser" jeg kunne/skulle samle om ham =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Pinky, jeg takker =) indtil videre har jeg fået en masse ekstra oplysninger på ham som jeg giver videre til politiet i morgen og han skal til NPF hvor jeg overveje at skrive til dem og advarer dem imod ham, når han kan lave den her slags svindel ved man jo aldrig om han kan finde på at prøve og svindle nogen der eller stjæle fra folk?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Du burde næsten møde op og få dig en lille snak med ham. Hans forældre har jo tydeligvis ikke lært ham at holde en aftale

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg har ikke tænkt mig at møde op da jeg er bange for at jeg vil have svært ved at holde min stemme i ro overfor ham og ikke ønsker at gøre noget forkert selv om jeg har allermest lyst til at tage derned.


    I min tråd på hwt "underskylder" han nu med at han bare havde travlt og sådan noget øregas, og solgte det til en anden hvor han fik mere for det, bare ikke lige har haft tid til at kontakte mig eller sende mine penge tilbage og at han bestemt ikke prøvede at snyde mig. Men sjovt nok forhandlede du jo så sent som i weekenden med ham om at lukke handlen på samme headset gjorde du ikk Jesper?


    Kunne være cool hvis du lige smed et indlæg inde på hwt i min tråd.
    http://hwt.dk/Forum/329654/Politi-anmeldelse-af-nuridk

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW