Er wow stadig værd at spille ? 2-3 år siden jeg har spillet det..
Hvorfor spiller du (stadig) wow ?.. er det stadig det værd?
-
-
jeg spiller stadig wow, dog kun på hygge basis sammen med nogle venner.
Der kommer jo også den sidste expansion i løbet af foråret hvor vi rammer lvl 100 -
well det blir ikke den sidste wow expansion
de holder først op når der ikke er penge i det mere :-9jeg spiller af og til må sige at med mop har de virkelig oppet den visuelle side af wow rigtig rigtig meget
så ja der er stadig noget at komme tilbage til men du får et sjok over hvor meget de har lavet omdu kan evt få en kammerat til at smide dig et scroll of ressurection
men du skla nok ikke regne med at der er til mere en en eller 2 måneders gaming i det nu om dage
der efter bliver det temmelig kedeligt med mindre man vil lave faste raid dage og være mere seriøs omkring det :-9
/dwmc
-
Hvorfor tror du ikke det blir Den sidste expansion?
-
fordi de stadig har 8 millioner betalende spillere... der kommer til at være nye expansions indtil spiller tallet er faldet vel under 3 millioner. hvis ikke lavere. det er en cash cow og den genererer utrolig stor indkomst til blizzard. så alle dem der siger wow er dødt har tydelig vis ikke studeret økonomi
der ud over er næste expansion allerede planlagt som en alternativ tids eriode man kommer til, som finder sted før dreanor blier ødelagt og lavet om til outlands.
de har stadig en south seas expansion og en emeralt dream expansion at lave så der skla no komme meget meget meredet kan dog være at de gir deres engine et overhaul med en kommende expansion så vi får en nyere grafik motor bag spillet for det er nog det der er deres største hemsko.
det er det samme med at titan ikke kommer før de ikke stjæler deres egne kunder fra wow
selv om titan har været på trapperne i snart 4-5 år jo -
Jeg tror ikke det er urealistisk, at der kommer endnu en expansion efterfølgende. Muligvis endda free-to-play.
-
de går nok over til en free to play eller en pay per encounter type når der ikke er penge til at køre wow så storstilet som de gør nu. men der er så mange spillere der har minder om spillet og render rundt i et nostalgisk paradis om et par år at det nok aldrig vil dø helt
/dwmc
-
de går nok over til en free to play eller en pay per encounter type når der ikke er penge til at køre wow så storstilet som de gør nu. men der er så mange spillere der har minder om spillet og render rundt i et nostalgisk paradis om et par år at det nok aldrig vil dø helt
/dwmc
Ja lige nøjagtigt. Hvis det bliver free-to-play skal jeg da også lige ind og se hvordan Azeroth ser ud
Men jeg har ikke spillet siden Wrath of Lich King - og de måde spillet er skruet sammen på nu om dage, tiltaler mig sådan set ikke.
-
De har allerede sagt at de for første gang er igang med udvikling af en expansion før den kommende er udgivet.
Så ja, der kommer helt sikkert en expansion mere - og sikkert mange flere