Hjælp til formatering af C:

• har lige brug for noget hjælp til fomatering.

Jeg har lige købt nye ram, bundkort og cpu. så jeg regner vel med at jeg skal formatere? Eller kan det køre uden at jeg gør det?

men jeg har delt min harddisk i 2. I den ene har jeg spil og musik. den mappe vil jeg gerne beholde. Den anden er programmer windows ting osv. Den skal slettes. nu kommer spørgsmålet. How?

Jeg har WIN XP pro installeret.

Tak for hjælpen

• Når du installerer Windows XP, kan du formatere den partition som du vil installere windows på.. Sværere er det ik.. Hvis du kan engelsk så kan du læse dig til hvordan det ska gøres ;) Det er næsten idiotsikkert :)

held og lykke..

• Jeg kan sige, at jeg kun behøvede en del genstarter og slap for formatteringen, da jeg skiftede de samme ting. Systemet har kørt fint lige siden. Opdaterer selvfølgelig jævnligt både XP og diverse drivere.
    Kan jo ikke sige om det ville køre bedre, hvis jeg havde formatteret, da jeg ikke har prøvet/gjort det.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg kan sige, at jeg kun behøvede en del genstarter og slap for formatteringen, da jeg skiftede de samme ting. Systemet har kørt fint lige siden. Opdaterer selvfølgelig jævnligt både XP og diverse drivere.
    Kan jo ikke sige om det ville køre bedre, hvis jeg havde formatteret, da jeg ikke har prøvet/gjort det.

hvis han skifter chipset er det nok bedst og formatere :)

Oprindeligt indlæg af OriGiN

hvis han skifter chipset er det nok bedst og formatere :)

Maybe - men i mit tilfælde skiftede jeg fra VIA-chipset til NVIDIA nForce2 (Asus A7V-E -> Epox 8RDA+) og som nævnt uden at det var nødvendigt at formattere, men dog med en del genstarter for at få driverne på plads. 8)