Tweak.dk Clan

  • Synes helt klart vi skal spille noget Trouble in Terrorist Town, som er et Garry's Mod gamemode.
    Kort forklaret er dette spillet:
    Man er to grupper, forræderne (traitors) og de uskyldige (innocents), og så er der også 1-2 dedektiver. Forræderne skal så dræbe alle de uskyldige og dedektiver. Det foregår enten med almindelige CSS-agtige våben, eller specielle ting de kan købe i en "butik". Den får man frem ved at trykke på C, for at købe ting skal man bruge credits. Credits får man ved at dræbe dedektiver, samle dem op fra døde kroppe mm. De uskyldige skal med dedektivernes hjælp finde frem til forræderne. Dedektiverne har f. eks. en DNA Scanner som de kan bruge på døde kroppe. Hvis en forræder har dræbt en uskyldig tæt på kommer der så DNA på den krop, som dedektiverne tager og bruger til at finde forrædderne. Derfor er det vigtig at gemme kroppene som forrædder.


    Jeg har spillet dette spil i flere måneder nu og jeg har svært ved at blive træt af det! Selvom mit Steam acc. er fyldt med nye spil som Borderlands 2, Hitman Absolution mm. får jeg aldrig tid til at spille dem... Synes i skal give det en chance, det er vildt fedt. I sær fordi der er indbygget voicechat.


    Gaming PC:
    Microsoft Windows 10 Professional 64-bit
    Intel Core i5 3450 @ 3.10GHz
    2x4GB Kingston HyperX Genesis PnP @ 1600MHz
    MSI Z77A-G45
    Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5
    64GB Kingston SSD + 1TB Samsung HDD
    Dell Ultrasharp 23" U2312HM

  • Jamen jeg er da frisk på Black Ops 2 :) Der er vel ikke så meget at fortælle om selve spillet, det er jo så populært så dem der er klar på det kan jo bare skrive her, så kan vi tilføje hinanden og evt. lave en gruppe :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

    Rettet en gang, sidst af FonZi ().

  • vi skal da helt klart spille Firearms Source, et Half-life 2 mod ;), når de engang for smidt det ud til os :)


    også Insurgency: Modern Infantry Combat (også et Half-Life 2 mod) et rigtig godt spil...


    Planetside 2, et kæmpe FPS spil med rigeligt modstandere at skyde på hehe :)



    så en VT/TS server ville jo være kanon at have også :)

  • Hva med evt. at fixe en side under menuen på forsiden hvor man ku se forskellige spil der spilles, finde ip'er på servere, ventrilo, og hvem der spiller hvad osv ? Ku da være ret neat :D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Nyt input: Battlefield 3 og Age of Empires 2 (i anledning af HD releaset der udkommer snart)
    Udover det er jeg frisk på TiTT, Firearms Source og Insurgency. Mere eller mindre et hvert spil egentlig - The Hidden kunne også være godt hvis der er nogle stykker som er friske på det!

  • DayZ er ret fedt, har også købt det for nylig. Men det er helt klart sjovest hvis man er et par stykker. Hvis der evt. er nogen der vil spille TTT/DayZ spiller jeg mest på F2B servere (en anden klan)


    Gaming PC:
    Microsoft Windows 10 Professional 64-bit
    Intel Core i5 3450 @ 3.10GHz
    2x4GB Kingston HyperX Genesis PnP @ 1600MHz
    MSI Z77A-G45
    Sapphire HD 7870 GHz Edition OC 2GB GDDR5
    64GB Kingston SSD + 1TB Samsung HDD
    Dell Ultrasharp 23" U2312HM

  • jeg tænker noget vt/ts eller skype måske, måske et forum til clan stuff only, hmm også selvfølgelig hvilke spil som folk er intra i at spille, der har været nogle forslag men ser ikk ud til mange flere kommer på, lidt øv syntes jeg :)


    hva med en god gang gammel Call of Duty 4: Modern Warfare, det sq stadig godt...
    World of Tanks
    Battlefield 1942
    F.E.A.R
    Hard Reset
    Homefront
    Natural Selection 2
    Payday: The Heist
    Rage
    Serious Sam HD, First og Second Encounter
    Serious Sam 3
    Sniper Elite V2
    Tower Wars
    Warhammer 40K Dawn of War I og II
    Warhammer 40K Spacemarine
    Alien Swarm
    Dayf of Defeat, både det gamle og Source


    :D

  • Er det ikke "bare" at få købt en ventrilo, og få samlet nogle folk, oprette nogle grupper der inde efter hvad folk gerne vil spille, og så lavet server vis der er nok til det :)


    fx søger jeg selv at man kunne samle single player spil online, forstået på den måde, at man kunne snakke med andre som er interessereti skyrim, eller AC3 :)

  • Jeg er mere en strategi/fps gamer så disse spil ville være fede.men snakker vi seriøst gaming eller bare for sjov?


    Bf3 perfekt til clan gaming (esl) har faktisk haft et team på esl der klare sig okay :)


    Coh 1 og 2 synes det er super sjovt, dog langt fra Pro til det, men der skal også
    Meget til

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Jeg er mere en strategi/fps gamer så disse spil ville være fede.men snakker vi seriøst gaming eller bare for sjov?


    Bf3 perfekt til clan gaming (esl) har faktisk haft et team på esl der klare sig okay :)


    Coh 1 og 2 synes det er super sjovt, dog langt fra Pro til det, men der skal også
    Meget til


    COH ? mener du Company of Heroes ? :) ellers er jeg blank, for Company of Heroes 2 er ikk udkommet endnu, desværre...