Raspberry PI - Leger i med dem?

  • Har en Raspberri Pi liggende som jeg dog ikke bruger så meget pt, men hva med jer andre hva bruger i dem til? =)
    Bruger i dem til mediacenter eller nogle af jer som laver som projekter med dem?

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Jeg er faktisk havnet i samme situation. Har to styk liggende men får dem ikke rigtigt brugt.


    Det mest åbenlyse er nok mediecenter, men der har jeg faktisk hvad jeg skal bruge lige i øjeblikket...


    /ask

  • Ja samme her har hvad jeg har brug for af mediacenter og den blev egentlig også mest købt som et stykke legetøj, men er slet ikke kommet igang med og lege med den rigtigt så ville høre om nogle af jer andre havde lavede fede projektor med den =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • fik min Pi model B her i går efter at have ventet små 4½ uge på den. Ganske tilfreds med den, super hardware. Bruger min som media center, da min WD TV var lidt begrænset med enkelte formater, så er Pi'en nemmere at hacke og smide de korrekte codecs på. Kører Raspbmc på den og det meste spiller helt fint.
    Overvejer en mere på et senere tidspunkt, måske som quick boot workstation, hvis jeg kun lige skal bruge det mest normale, dette tester en kollega lige pt. med sin, så kan høre der med erfaringer.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2