• Jeg har tænkt mig at købe et apple tv. Men jeg er lidt i tvivl, fordi jeg har hørt man købe kun kan leje filmene, og ikke sådan have dem for evigt, og hente dem ned.
    Jeg håber virkelig der er nogle der svarer.

  • Du kan kun leje film via iTunes.
    Apple TV er en streaming boks.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

    Rettet en gang, sidst af Don_Jabbe ().

  • Jeg har ikke super meget forstand på Apple TV, men jeg er selv ved at se hvad der vil passe bedst til mit behov.


    Apple TV har ingen harddisk, og derfor skal der streames fra enten internettet eller iTunes, airplay osv.
    Du kan, så vidt jeg har læst, også købe film via iTunes. Men her skal de nok downloades til din PC eller andet hardware som Apple TV vil fungere med.
    Du kan ikke koble Apple TV sammen med en NAS server. (Eller jo, men det kræver jailbreak og fungerer pt. kun med Apple TV 2). Dette er derimod muligt med en WD live - denne kan du koble sammen med en NAS og streame derfra.


    Jeg kender desværre ikke Boxxee, men jeg ved dog at der ikke længere udvikles software/opdateringer til denne. Så jeg ved ikke om den er "værd" at kigge efter.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Du kan da heller ikke downloade film på en Boxee Box.
    Det er jo også en medie streamer.
    En super fed medie streamer.


    Hvis ikke jeg havde en, og fandt en til billige penge, ville jeg uden tvivl købe en.
    Også selvom der ikke udvikles mere software til den.


    Den afspiller ALT!!


    Apple TV'en afspiller ikke alverden, med mindre den er jailbreaket.
    Og mener ikke der er noget jailbreak til Apple TV3 endnu.
    Har selv kun en 2'er netop fordi den kan jailbreakes.

  • Det passer ikke, du kan godt se dine Downloadet film på AppleTV du skal bare vælge en MP4 format og der findes programmer som kan lave alle film om til MP4 filer, også bruger du iTunes og vælge "Deling til Hjemmet" og "Vælg Fotografier" og vælg den mappe dine film er på og tryk på "Synkroniser" og det hele køre i gemmen Airplay..