Den perfekte arbejdsuge? :) Ideer?

  • Hey All,


    jeg har et job hvor jeg mere eller mindre selv kan planlægge mine vagter, skal dog yde mindst ca. 30 timer i weekenderne og 140-144 timer pr. mdr. :)


    der er frit slag på Morgen, aften samt nattevagter... Og jeg har prøvet sådan frem og tilbage at planlægge nogle vagter osv... Har været her ca. 6 mdr og mener måske jeg har oprettet den perfekte arbejdsplan for en uge, hvor jeg både optjener afspadsering ( arbejde efter kl. 17:00) samt kan hygge mig i weekenderne,


    lad os se på det:
    Mandag 7-15
    Tirsdag 14-22
    Onsdag Fri
    Torsdag 7-15
    Fredag 14-22 ( evt. 7-15 hvis jeg skal noget)
    Lørdag Fri
    Søndag 22-06 (weekend arbejde) også kan jeg tage ud fredag og lørdag hvis jeg vil.
    Mandag 22-06
    Tirsdag fri
    ... så noget i den samme duur med en dag morgen dagen efter aften, også arbejde søndag nat :)


    Hvordan ville i have gjort det ?? :)


    :9xo

  • Hvis det var mig så vil jeg sætte alt efter 17:00, men hvis du har børn, kone/kæreste eller lignende, så er det måske ikke den smarteste idé :)

  • Hvis det var mig så vil jeg sætte alt efter 17:00, men hvis du har børn, kone/kæreste eller lignende, så er det måske ikke den smarteste idé

    ja men måske nederen arbejde aften hver aften? :) 0 social liv hehe :P men det giver god afspadsering ! :D der er en herude der har 3 mdr afspadsering om året, plus de ferier man skal holde! :D det er vildt. Han kører næsten kun aften og nat!

  • Jeg ville bytte rundt på Torsdag og fredag.


    Det vil give dig weekend fra fredag kl 15 til Søndag kl 22. Og fri fra Tirsdag kl 22 til Torsdag kl 14.


    Altså faktisk 2 gode perioder.