SOLGT! iPad 3, 32 gb, 3G og forsikring SOLGT!

  • Sælger min iPad 3 med wifi+3G inkl. 2 års forsikring fra købsdato. Den fejler absolut intet og har ingen ridser - som ny! Har altid haft skærmfolie på, hvilket selvfølgelig følger med. Kvittering haves, og den er fra d. 2/7 - 2012. Alt org. tilbehør samt kasse medfølger.


    Ja, en ny koster i dag omkring 4799, men det er UDEN forsikring, som jeg gav 1800 for. Så at købe denne her, der jo er som ny, er noget mere værd i fht. at købe en helt ny uden forsikring - efter min mening :) Forsikringen er egentlig Elgigantens tryghedsaftale, og den dækker alt fra tab på gulv til væskeskader osv.


    Sælges udelukkende fordi jeg ikke har brug for 32 gb og 3G. Vil have en på 16 gb i stedet og kun wifi.


    Pris: 4500

  • Nu er det ikke fordi jeg vil ødelægge dine forhåbninger, men man kan købe en ny iPad 3 WiFi+3G med 64GB for 5300kr.


    Ved godt du har en masse andet udstyr med, men det er næppe meget værd i en brugt handel. Jeg skriver blot dette for at hjælpe dig på vej.


    Jeg ønsker dig alt held og lykke med at få det solgt dog! :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Tak for info, det vidste jeg faktisk ikke engang, selvom jeg ellers plejer at undersøge sådan noget inden :S Tror egentlig, jeg vil beholde det udstyr.


    Jeg kan så se, at en ny 32 gb 3g koster 4799. Der skal man dog huske, at min er med en forsikring til en værdi af 1800. Så hvis jeg sælger selve iPad'en for 4500, vil jerg mene, det er fair. Det er da mere værd end at købe en ny uden forsikring, må man sige!

  • hva dækker den forsikring, hva er selvrisikoen?
    hvis du skal have så meget som en krone ekstra pga din forsikring er du nødt til at oplyse det tror jeg, jeg vil i hvert fald gerne vide mere om den

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Den dækker sådan set alt. Hvis du taber den på gulvet, hælder noget over den eller lignende. Det kan også være mangler i form af dårlige lodninger fra fabrikken, eller hvad ved jeg. Det er tryghedsaftalen fra Elgiganten