Netflix - Anyone?

  • Okay boys,


    hvordan skal jeg så forstå det?? for lige pt. er NetFlix installeret på mit tv! det kører ikke igennem min PS3 selvom den også er til at finde på TV-bordet.


    Vil i så Anbefalde jeg kører netflix fra PS3 og HDMI op til TV'et eller er det underordnet som Bubbi mere eller mindre hentyder til ??

  • Okay boys,


    hvordan skal jeg så forstå det?? for lige pt. er NetFlix installeret på mit tv! det kører ikke igennem min PS3 selvom den også er til at finde på TV-bordet.


    Vil i så Anbefalde jeg kører netflix fra PS3 og HDMI op til TV'et eller er det underordnet som Bubbi mere eller mindre hentyder til ??


    Du får ikke mere ud af det ved at se det via PS3'en når du har et så nyt Smart TV.
    Så nyd du bare dit TV og Netflix direkte via det.



    Rettelse:


    Nu står der rent faktisk SuperHD på Samsung TV's Netflix app ud for de titler der understøtter det:


    [Blocked Image: http://peecee.dk/uploads/022013/netflix_samsungtv_big_thumb.jpg]


    Så det kræver altså bare at din internetudbyder understøtter det også. :)

  • Det er sjovt den siger at min internet udbyder supporter superhd, dog kan jeg ikke finde nogle film inde på netflix der har det. Måske har det noget med det her at gøre?


    Netflix now offers Super HD streaming on the following devices:

    • Sony PlayStation 3
    • Apple TV with 1080p
    • Roku with 1080p*
    • Nintendo Wii U
    • Windows 8 App
    • TiVo Premiere DVR
    • Blu-Ray Players, Smart TV's, Home Theaters, and Streaming Players with existing Netflix 1080p support*
    • More devices coming soon!

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

  • Håber sgu snart at Windows 7 får support - eller bare Windows 8, non app. Gider virkeligt ikke metro apps. :evil:

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Håber sgu snart at Windows 7 får support - eller bare Windows 8, non app. Gider virkeligt ikke metro apps. :evil:


    Tror desværre ikke det kommer til Windows 7.
    Så vidt jeg husker streamer Windows 7 ikke engang Netflix i 1080p, men kun 720p.


    Er super tosset da de fleste jo så rigeligt har både hardware og båndbredden til det.
    Kan være MS har haft pengepungen fremme for at lokke folk over på Windows 8.


    Jeg skal dog ikke over på Windows 8. Er fint tilfreds med Windows 7.



    Sent fra Tapatalk på min iPad.