Font søges

• Hejsa

Jeg er debil inden for det med fonte.. og ved at der er nogle stykker herinde der er meget grafisk anlagte.. så jeg vil høre om der er nogen af jer der kender til en font lige som nedenstående.

• jeg har den garanteret.. men jeg gider ik til at sidde og kigge 25k fonts igennem som jeg fik fra fed7has heh

Oprindeligt indlæg af OriGiN
    jeg har den garanteret.. men jeg gider ik til at sidde og kigge 25k fonts igennem som jeg fik fra fed7has heh

hvorfor skriver du så? hvad kan han bruge det til? :rolleyes:

Oprindeligt indlæg af Zigiro

hvorfor skriver du så? hvad kan han bruge det til? :rolleyes:

fordi jeg havde lyst.. skriver du ik tit noget som folk ik ka bruge til en skid? jo det gør du da vidst..

PS: fonten ligner faktisk en verdana/arial/tahoma stil..

fordi jeg havde lyst.. skriver du ik tit noget som folk ik ka bruge til en skid? jo det gør du da vidst..

Jo jeg gør, men det er overhovedet ikke det det kommer an på! det du faktisk skriver er:

Jeg har den, men jeg gider bare ikke finde den til dig...

- Hvad med så at lukke anus fra starten af?? X( Hvad kan han bruge dit reply til??? not a f*cking shit, du kunne lige så godt have droppet den dumme bemærkning fra starten af, det hjælper ingen og intet!! X(

• ach flet dog cry baby.. og jeg har givet ham et svar som kan bruges til noget, så jeg synes bare du skulle lukke røven og pisse af..

• Tag da lige og slap af og få lidt frisk luft, du lider da vist af iltmangel sådan som du farer op. :dots:

Hvis du synes at hans post ikke kunne bruges til noget, tror du da så for helvede at dit post kan det? NEJ! :hammer:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

ach flet dog cry baby.. og jeg har givet ham et svar som kan bruges til noget, så jeg synes bare du skulle lukke røven og pisse af..

:lame: :dots:

Oprindeligt indlæg af engel

Tag da lige og slap af og få lidt frisk luft, du lider da vist af iltmangel sådan som du farer op. :dots:

Hvis du synes at hans post ikke kunne bruges til noget, tror du da så for helvede at dit post kan det? NEJ! :hammer:

hvorfor kan min post ikke bruges?

En ting er at man ikke kan hjælpe, det er da okay, men at sige at man kan sandsynligvis godt kan, men ikke vil, det er sq da skide frustrerende for ham som sidder og beder om hjælp, kan du ik godt se det??

ja er det ik dejligt?

Næææh, jeg synes du er p*sseprovokerende, og istedet for at hjælpe gør du næsten sagen værre...hvis det var mig som sad og bedte om hjælp, ville jeg sq da blive ærgelig over at nogen bare sidder og fortæller at de bare ikke gider....

Næææh, jeg synes du er p*sseprovokerende, og istedet for at hjælpe gør du næsten sagen værre...hvis det var mig som sad og bedte om hjælp, ville jeg sq da blive ærgelig over at nogen bare sidder og fortæller at de bare ikke gider....

og du piver helt vildt.. jeg har hjulpet ham...

[Blocked Image: http://www.angels-corner.dk/stfu%5B1%5D.jpg]

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Nå okay, kunne jeg jo ikke vide...

og PS. så piver jeg ikke! :rolleyes:

du kunne jo bare læse hva jeg skrev, i stedet for at sidde der og spille smart..

du kunne jo bare læse hva jeg skrev, i stedet for at sidde der og spille smart..

jeg prøvede ikke at spille smart, jeg sagde bare hvad jeg syntes, og desuden kan jeg ikke se hvordan det kan hjælpe at sige hvad skriften ligner :dots:

jeg prøvede ikke at spille smart, jeg sagde bare hvad jeg syntes, og desuden kan jeg ikke se hvordan det kan hjælpe at sige hvad skriften ligner :dots:

ja han kunne måske tjekke, om det var den, ik smarte..