Tysker spist af egne "kæledyr"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni


    8o endnu en gang har du ret :)) bentzin


    til Zigiro
    :stupid:
    :oops: nu får jeg vist lidt klø.men hva.jeg kan ta det :))


    I får da ikke klø, i må da sige hvad i vil


    Jeg synes tråden om pølser var ret urelevant for alle os andre som ikke bor i kbh, og dermed IKKE har smagt de pølser fra den vogn. Det minder IMO lidt om de tråde som Tizok og CraiN plejede at lave, og der blev mange godt nok piss'd, fordi det var noget kun de selv kunne tale om... :rolleyes:


    Jeg har på fornemmelsen at bentzin gerne lige vil spille lidt klog, selv om forskellen på trådene er åbenlyst, men det er da også fair nok, det generer skam ikke mig :) ;)


    Jeg ser heller ikke andre end ham brokke sig over den her tråd, men okay, hvis man synes den er lam så okay, no hard feelings fra min side ;)


  • Helt ærligt Mr. Zigiro, så spiller jeg ikke mere klog end du gør ind i mellem når du kommenterer andres tråde eller indlæg. Så klap lige kaje. :boxed: Det med at de fleste andre i denne tråd ikke har brokket sig, siger IMO en hel del om dem. Til det med den åbenlyse forskel på trådene - tjah for mig er de da ligeså uinteressant og urelevant med en artikel fra en sensationspræget formiddagsavis :rolleyes:
    Noget andet som jeg lige vil kommentere, er din færden her i disse fora. Du kommenterer alt og alle i næsten alle kategorier og tit med meget få og intetsigende bemærkninger. En del gange flipper du helt ud hvis nogen ikke lige synes, din mening er den rigtige.
    For mig virker det som om du bare skal kommentere det hele - næsten. Dog ikke så meget i det det hele handler om her på tweak.dk. Nemlig HW & OC og Spil & programmer.
    Det virker på mig som om du bare skal have samlet så mange "point" på så kortest tid som muligt. Du har et snit på ca. 11 post om dagen 8o
    Prøv at tænk lidt over hvad du skriver (har jeg vist sagt til dig før) ellers får du for mange folk på nakken. Og husk - det er ikke nødvendigt at kommentere alt hvad der bliver skrevet herinde.
    Summa-sumarum: Så synes jeg du er belastende ! :rolleyes: Men det synes du sikkert også jeg er ;)

  • Så er der da en tysker mindre i verden.
    Intet er så skidt at det ikke er godt for noget :D

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \



  • JEG flipper da ikke ud særlig ofte - og nej det er ikke alle mine posts der kan bruges til noget, men hvem skriver i det hele taget KUN ting der kan bruges ?


    Jeg vil altså også gerne lige fastholde at jeg IKKE går efter at skrive mange beskeder for at opnå en bestemt rang eller noget, men hvis jeg keder mig så skriver jeg da nogen gange bare hvad der falder mig ind...


    Du har nok en anden opfattelse af hvad et indlæg bør indeholde før det er værd at skrive, sådan er vi alle forskellige...


    At du synes min tråd er lame, kan jeg som sagt ikke gøre noget ved, jeg kan blot tage det til mig vis flertallets meninger helst gerne ville have været fri for en sådan tråd...


    Jeg har desuden heller ikke hørt andre end dig, brokke sig over disse ting ved mig, og du har da tit selv lige så mange sager igang hvor DU brokker dig over andre...Faktisk, når jeg tænker over det, tror jeg du er en af dem herinde som brokker sig allermest...
    ...DU afslutter så også med at sige:


    Summa-sumarum: Så synes jeg du er belastende ! :rolleyes: Men det synes du sikkert også jeg er ;)


    - Tjaaah ting er hvad du synes om mig, men at du virkelig selv kan se at andre ikke bryder sig om dig, det må da sige lidt om at du godt selv ved hvilket brokkehoved du af og til er ;)


    Det kan du jo så selv tænke lidt over, hvis du kan se min pointe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zigiro
    . . . . . . . Jeg har desuden heller ikke hørt andre end dig, brokke sig over disse ting ved mig, og du har da tit selv lige så mange sager igang hvor DU brokker dig over andre...Faktisk, når jeg tænker over det, tror jeg du er en af dem herinde som brokker sig allermest...


    Det kan da godt være at du ikke har lagt mærke til hvad andre mener om dig. Det er måske fordi de andre ikke siger deres mening lige ud, som jeg gør en gang i mellem.
    Til det du skriver om at jeg er en af de største brokkehoveder - kan jeg kun ryste på hovedet af.


    Quote

    [i]...DU afslutter så også med at sige:
    Summa-sumarum: Så synes jeg du er belastende ! :rolleyes: Men det synes du sikkert også jeg er ;)


    - Tjaaah ting er hvad du synes om mig, men at du virkelig selv kan se at andre ikke bryder sig om dig, det må da sige lidt om at du godt selv ved hvilket brokkehoved du af og til er ;)


    Nu skriver jeg jo ikke noget om hvad jeg tror andre synes - men hvad du gør. :rolleyes:
    Har fået flere tilkendegivelser på at det jeg skriver er de meget enige i og støtter op om !

    Quote

    [i]Det kan du jo så selv tænke lidt over, hvis du kan se min pointe :)


    Tænke over hvad ? Kan ikke se andet, end at du igen fyrer en masse ord af ! Det er du rigtig god til :rolleyes: Du glemmer vist nok også lige nogle facts omkring dig selv og den måde du førte dig frem på, for et stykke tid siden. Bevares det er da blevet bedre.
    Nå gider ikke vade mere i dette - jeg fik luft for mine frustrationer.

  • Er det nu man sku sige Whine in teamsay ? :))



    JEG tror han har sluppet alle sine dyr løs enten for at lave selvmord, eller fordi han var helt væk af alle de stoffer han muligvis har taget :))
    /me bryder mig ikk så meget om edderkopper.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Zigiro kør lige en hammer ned i din skriveplade.tak
    det er jo ikke alle der gider at brokke sig hele tiden over dig
    hvis vi skulle brokke os over dig hver gang du skriver noget bæ.så skal man jo have ny tastetur en gang i ugen pga slid
    :))

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Johnni
    Zigiro kør lige en hammer ned i din skriveplade.tak
    det er jo ikke alle der gider at brokke sig hele tiden over dig
    hvis vi skulle brokke os over dig hver gang du skriver noget bæ.så skal man jo have ny tastetur en gang i ugen pga slid
    :))


    ØØØØØØØøøøøh - okay Einstein!!! :rolleyes: :dots:


    Men var det ikke en ide at lade tråden være og komme videre, den her tråd er overstået nu :]


    - SLUT