SLUT*** S: Ældre hardware, skærm, kabinet, tastaturer osv. ***SLUT

  • Hej tweak.dk.


    Så har jeg fået ryddet lidt mere op i mit lager, og er nu klar til en tredje omgang af mit salg.


    Nedenunder finder i et exceldokument, med informationer, links og HBO:


    https://rapidshare.com/files/3…%20fuldt%20opdateret.xlsx


    Ligesom sidste gang, er der en række antagelser, som jeg vil bede jer om at respektere:


    1. Alle bud skal være afhentet eller pp. Du må selv regne en evt. porto ud - og hvis varen skal sendes i en ekstra kasse osv., er det på din regning, og eget ansvar. Jeg vil dog selvfølgelig benytte mig af evt. aviser, kasser og lignende jeg nu har - men har jeg ikke nogen, betaler du.
    2. Auktionen stopper onsdag klokken 23.59 - dermed kan jeg sende evt. varer torsdag - sørg derfor for at sende mig dine forsendingsinformationer før torsdag!
    3. Jeg afkorter ikke auktionen før tid, medmindre du kommer med et rigtig godt bud.
    4. Synes du HBO er for høj kan du komme med et andet bud - men ingen skambud. Jeg har en okay idé om hvad tingene er værd.
    5. Jeg er selvfølgelig til enhver tid Gud i denne tråd, men jeg forventer pli af jer, lige såvel som jeg vil være fair over for alle bydere.
    6. Denne auktion kører også på hol.dk og hwt.dk.



    Her kommer en liste over alle de varer, som jeg har til salg. Yderligere informationer, såsom stand og pris, kan findes i dokumentet - så kig venligst i det, før du stiller spørgsmål :)


    Motherboards
    Asus A8V Deluxe
    MSI MS-6340 V:3


    CPU
    AMD Athlon 64 (ADA3500DEP4AW CBAUC 0420 MPMW)
    Intel Core 2 Duo E4300 2M Cache, 1.8GHz 800MHz-FSB
    AMD Athlon 1.33 GHz Thunderbird


    CPU Køler
    AMD GENUINE Socket 939 CPU Heatsink & Fan
    YS Tech FD1260257B-2A Fan DC12V 2.16W + køleelement!


    Ram-blokke
    Elixir 512 Mb DDR-400 MHz-CL3 (PC3200U-30331)
    Micro Memory 512 Mb PC133
    Ukendt fabrikant, 256Mb PC133


    Fancontroller
    Aerogate II-fancontroller


    Netværkskort og netværksboostere
    Cisco-Linksys WMP54G Wireless-G PCI Adapter
    Asus WiFi-G R1.33 WLAN PCI Adapter
    D-Link RangeBooster N 650 Notebook Adapter DWA-645


    Tastaturer
    Packard Bell KB-0420
    Logitech MX5000 trådløst keyboard


    Skærm
    Acer AL1951 19"-skærm


    Kabinet
    Plazir Kabinet


    Kabler og adaptere
    En hel masse forskellige - se linket


    Andet
    Frontbeskytter til HTC Desire


    Derudover har jeg 48 spil til salg!


    Billeder af varerne kan ses her http://s1294.beta.photobucket.com/user/nicki-just/library/ - husk at trykke på "view all albums"!


    Endvidere vil alle varer være renset og rengjort når I modtager dem (selvfølgelig).



    Jeg har også 2 x GTX560 til salg, der har sin egen tråd,
    S: 2 x GTX560 . Evt. bud på dem bedes skrives derinde - auktionen slutter dog mandag aften klokken 23.59! Så er du interesseret i dem, så skynd dig.


    Endvidere har jeg en Corsair H100-vandkøler til salg. Den har endvidere også sin egen tråd, hvortil interesserede bedes henvende sig, i stedet for her
    S: Corsair H100-vandkøler m. kvittering . Denne auktion kører indtil onsdag aften klokken 23.59!


    Til sidst har jeg et MB1155 Gigabyte GA-PA65-UD3-B3-bundkort til salg med egen tråd. Også her bedes I henvende jer i dens egen tråd
    S: 1155 Gigabyte GA-PA65-UD3-B3-bundkort m. kvitt. . Den auktion kører ligeledes også til onsdag aften klokken 23.59.



    Samtidig skal jeg til København i weekenden, så hvis nogen ønsker afhentet i København, er der mulighed for det!


    Til sidst er der ikke andet at sige, end at jeg håber på en god auktion, med masser af bud. Er der nogen spørgsmål, er I velkomne til at stille dem.


    Mvh. Nicki Just.

  • Laver auktionens sidste bump nu :)


    Jeg er på arbejde indtil ca. 23. Så vil anbefale jer at holde øje med hwt.dk og hol.dk, da jeg ikke selv kan holde tråden opdateret før 23.40 ca.


    Der er budt 250pp for skærmen.


    Mvh. Nicki.