SLUT*** S: Corsair H100-vandkøler m. kvittering ***SLUT

  • Hej tweak.dk.


    Jeg har en Corsair H100-vandkøler til salg. Den er i fin stand, kommer med originale skruer og blæsere. Eneste modificering er at hovedet til PSU-pinnen er blevet taget. Dette er dog ikke noget problem, da det er nemmere at sætte strømmen i på denne måde. Ønskes det, kan jeg godt fremskaffe billeder af dette.


    Samtidig er der også kvittering på købet.


    Link til køleren: http://www.corsair.com[...]


    Dette salg vil være en auktion, der kører indtil onsdag klokken 23.59. Vil kun korte auktionen af, hvis jeg får et rigtig godt bud - og det bestemmer jeg selv hvad er.


    Der er lige et par antagelser:


    1. Alle bud skal være afhentet eller pp. Du må selv regne en evt. porto ud - og hvis køleren skal sendes i en ekstra kasse, udover den jeg har, osv., er det på din regning, og eget ansvar. Jeg vil dog selvfølgelig benytte mig af evt. isolering jeg nu har.
    2. Auktionen stopper onsdag klokken 23.59 - dermed kan jeg sende køleren hvis ønsket torsdag - sørg derfor for at sende mig dine forsendingsinformationer før torsdag!
    3. Jeg afkorter ikke auktionen før tid, medmindre du kommer med et rigtig godt bud - som jeg bestemmer.
    4. Synes du HBO er for høj kan du komme med et andet bud - men ingen skambud. Jeg har en okay idé om hvad køleren er værd.
    5. Jeg er selvfølgelig til enhver tid Gud i denne tråd, men jeg forventer pli af jer, lige såvel som jeg vil være fair over for alle bydere.
    6. Denne auktion kører også på hol.dk og hwt.dk.


    Jeg har sat HBO rimelig lavt, til 400 kroner, i håb om at få auktionen i gang. Respekter derfor HBO - bud under vil ikke blive accepteret.


    Samtidig skal jeg til København i weekenden, så hvis nogen ønsker afhentet i København, er der mulighed for det!



    Jeg har også nogle andre auktioner kørende - tjek min profil for at se dem. De starter allesammen med "S:".



    Så håber jeg bare, at der er nogen der kan bruge sådan en god køler her til noget :)


    Mvh. Nicki.

  • Jeg har selv givet 400 for det for 3 dage siden. Vi snakker omkring halv pris for en køler der ikke er særlig brugt, og som der er kvittering på, 1 års reklamation (14 måneder) og som giver god ydelse. Synes godt jeg kan tillade mig at kræve, at jeg i det mindste er i 0 :) Sælges kun pga. Det kom frem to dage senere end jeg havde brug for det :)

  • Laver auktionens sidste bump nu :)


    Jeg er på arbejde indtil ca. 23. Så vil anbefale jer at holde øje med hwt.dk og hol.dk, da jeg ikke selv kan holde tråden opdateret før 23.40 ca.


    Højeste bud p.t. er 350pp.


    Mvh. Nicki.