SLUT*** S: 1155 Gigabyte GA-PA65-UD3-B3-bundkort m. kvitt. ***SLUT

  • Hej tweak.dk.


    Jeg har et 1155 socket Gigabyte GA-PA65-UD3-B3-bundkort til salg. Bundkortet er i perfekt stand, opdateret til nyeste BIOS, og kommer i original æske. Er heller aldrig blevet overclocked.


    Samtidig er der også kvittering på købet, købt den 18. november sidste år.


    Link til kortet: http://www.gigabyte.com[...]


    Billeder af det kan findes her: http://s1294.photobucket.com[...]



    Dette salg vil være en auktion, der kører indtil onsdag klokken 23.59. Vil kun korte auktionen af, hvis jeg får et rigtig godt bud - og det bestemmer jeg selv hvad er.


    Der er lige et par antagelser:


    1. Alle bud skal være afhentet eller pp. Du må selv regne en evt. porto ud - og hvis kortet skal sendes i en ekstra kasse, udover den originale kasse, osv., er det på din regning, og eget ansvar. Jeg vil dog selvfølgelig benytte mig af evt. isolering jeg nu har.
    2. Auktionen stopper onsdag klokken 23.59 - dermed kan jeg sende kortet hvis ønsket torsdag - sørg derfor for at sende mig dine forsendingsinformationer før torsdag!
    3. Jeg afkorter ikke auktionen før tid, medmindre du kommer med et rigtig godt bud - som jeg bestemmer.
    4. Synes du HBO er for høj kan du komme med et andet bud - men ingen skambud. Jeg har en okay idé om hvad tingene er værd.
    5. Jeg er selvfølgelig til enhver tid Gud i denne tråd, men jeg forventer pli af jer, lige såvel som jeg vil være fair over for alle bydere.
    6. Denne auktion kører også på hol.dk og hwt.dk.


    Jeg har sat HBO rimelig lavt, til 300 kroner, i håb om at få auktionen i gang. Respekter derfor HBO - bud under vil ikke blive accepteret.


    Samtidig skal jeg til København i weekenden, så hvis nogen ønsker afhentet i København, er der mulighed for det!



    Jeg har også nogle andre auktioner kørende - tjek min profil for at se dem. De starter allesammen med "S:".



    Så håber jeg bare, at der er nogen der kan bruge sådan et kort her til noget :)


    Mvh. Nicki.

  • Laver auktionens sidste bump nu :)


    Jeg er på arbejde indtil ca. 23. Så vil anbefale jer at holde øje med hwt.dk og hol.dk, da jeg ikke selv kan holde tråden opdateret før 23.40 ca.


    Højeste bud p.t. er 300pp.


    Mvh. Nicki.