S: 2 x GTX560 (Afsluttet!)

  • Hej tweak.dk.


    Jeg har to stk GTX560 i SLI i øjeblikket, som jeg sætter til salg, da jeg snart får et nyt grafikkort (Sapphire Vapor-X HD 7950).


    Det ene kort er uden kvittering, den anden er med.


    Den uden kvittering ved jeg ikke helt hvor gammel er - men den er købt af en person herinde på tweak.dk, der holdt et lagersalg. Der er stadig tre måneders garanti på den, hvis man skulle være utilfreds (det skrev han selv.) Det er sådan et kort her:
    http://www.edbpriser.dk/grafik…-1gi-1-gb-id-5025780.aspx - og den er købt i sidste måned, så det er nok rimelig nyt.


    Den anden er med kvittering. Den er købt den 18. november sidste år - og det er sådan et kort her: http://www.msi.com/product/vga/N560GTX-M2D1GD5.html med single-fan.


    Begge kort fungerer fuldstændig upåklageligt! Jeg har aldrig haft problemer med dem, og de kører lige nu i SLI på min computer :)


    Jeg tænker HBO 1200 kroner for grafikkortene. Slå til pris med 1700 for dem begge (højt sat med vilje).


    Hvis vi skal sælge dem hver for sig, hedder det lidt højere pris pga. ekstra besvær med fragt og salg.


    Der bliver det HBO 750, slå-til-pris 1100 for kortet med kvittering, HBO 550, slå til pris 900 for kortet uden.


    Lige et par antagelser:
    1. Alle bud skal være afhentet eller pp. Du må selv regne en evt. porto ud. Jeg har en kasse begge kort kan ligge i, fuldstændig beskyttede, med kompresset pap.
    2. Auktionen stopper mandag klokken 23.59, medmindre slå-til-prisen opnås. Skulle det ske, at grafikkortene ikke bliver solgt, fortsætter auktionen. Jeg fastsætter da ny deadline.
    3. Ingen deciderede skambud! De højere priser hver for sig er pga. øget arbejde for mig.


    Så håber jeg at der er nogen der kan bruge sådan et par kort :)


    Mvh. Nicki Just.


    P.S: Denne salgstråd kører også på hol.dk og hwt.dk - så jeg holder tråden opdateret med evt. bud fra de andre sites.

  • Glemte at skrive, at højeste bud vil altid have fortrinsret. Dvs., at hvis den samlede pris på et salg af kortene hver for sig, er højere end den opnåede pris på kortene sammen, så vil de bud vinde. Og vice versa. Men jeg foretrækker, at begge kort er blevet budt på, i sådan et tilfælde.

  • hvis jeg nu byder på Gigabyte kortet - vil du evt. kunne oplyse mig om hvem kortet oprindeligt er købt hos, så jeg evt. selv kan kontakte personen og få fat i kvit?

    Intel core i7 4790k OC'ed 4,7 GHz, cooled by Corsair H110i

    4x4GB Corsair Vengeance DDR3 2133MHz CL9 RAM

    Asus ROG Maximus vii ranger

    Asus GTX 1070 OC'd @ 2000 MHz

    Corsair 750W PSU

  • #5 - du kan finde tråden herinde under noget med lagersalg. Side 6. Tror ikke han har kvittering. Men du kan da give det et forsøg.


    Dog er der budt 1200pp for dem begge, så et bud på gigabytekortet for, at jeg skal registrere det, er 700. Ellers risikerer jeg at brænde inde med det andet.