• Hey jeg står og skal bruge et BR drev til min stationær eller Mediacenter, kravene er følgende:


    MAX 17 cm dyb.


    Front = Sort.


    Det gør ikke noget hvis det indeholder dvd-brænder, BR-brænder er ikke nødvendigt, men forsalg modtages gerne på dem også hvis prisen ikke er ret meget højere.


    Har førhen holdt mig til Plextor, men hvordan er det idag med kvaliteten af drev og brændere?


    Håber på nogle gode forslag fra jer =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Vil egentlig tro at det er lidt hip som hap hvis ellers du vælger et drev fra en af de store producenter.
    Jeg havde så valgt et drev fra Samsung eller Pioneer og var gået langt uden om Asus, siden deres områdebeskyttelse er for svær at omgå, hvilket resulterer i, at der er flere film, som jeg ikke kan se på mit Asus drev mens jeg sagtens kan på det fra Samsung.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Takker, havde nu også tænkt mig at gå uden om Asus da jeg har hørt om netop dette før.
    http://www.proshop.dk/DVD-Blu-…ck-SATA-Bulk-2319143.html


    Ser det ud til at blive, nogen der har noget negativt at sige om denne? =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW