64 x2 5000+ processor (evt. bytte) - LUKKET (løst)

  • Hejsa,
    jeg sælger/bytter gerne en 64 x2 5000+ processor incl. køler og blæser, for et microATX bundkort med dual core CPU, der ca. matcher performancen.


    Sælges da mine bedste forældres computer er stået af... Efter en gennemgang af komponenterne, kan det ikke være andet end bundkortet! CPU, ram, PSU, og GFX-kort har været afprøvet i andre maskiner.


    Hvis du ligger inde med noget som vi kan bytte rundt med, eller vil købe processoren, så vil jeg være barnebarnet i skysovs!! Så de kan tjekke mails og spille syvkabale igen :D



    .... Alternativt, søger jeg et bundkort der kan sluge ddr2 pc6400 ram, og 64 x2 5000+ processor.
    Ville være lækkert at det var et microATX kort (max. 244x244mm), så de kan beholde deres nuværende kabinet.

  • jeg har nogle pentium 4 procerssore med micro atx bundkort? dualcore 2,4 elelr single 4,0


    er dog ikke interesseret i at bytte ^^

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Tænkte godt det var den... Men ville lige sikre mig :D
    Den kunne være en mulighed, har du haft OC'et den??
    Hvad er prisen på et bundkort med den processor på?


    Jeg har et pentium 4 system til at ligge, men det er ikke hurtigt nok synes jeg.

  • Jeg bor i aalborg...
    er jo nogle ældre dele så er ikke helt sikker på de virker... og har ikke lige ddr2 ram til at afprøve dem :/

    .-.Samsung CF791
    .-.RX5700XT
    .-.1700x NH-D15
    .-.Asus X370 Prime-Pro
    .-.16Gb RipjawsV
    .-.1050W X-series

    .-.Crucial P1 1Tb, Samsung 850 256Gb, Seagate 1Tb

  • Jeg er blevet tilbudt et bundkort til 85kr så jeg kan puste liv i skøjten igen... men har ikke hørt mere fra sælger...


    Så med formodningen om delene duede da du tog dem ud og at du er en reel fyr, hvad ville du så kunne sælge og sende det for?