Computer fryser. Hardware problemer?

• Hej Tweak.

Den sidste uges tid har jeg haft vanskelige problemer med min computer.
    Det hele startede med at skærmen ville slukke, (computeren var stadig tændt). Jeg tænkte det nok var grafik kortet der var opstået en fejl på. Herefter begyndte det at vælde ind med problemer. (Jeg har sendt mit grafikkort retur til forhandleren). Jeg har fået fikset de fleste fejl på computeren tror jeg nok. Jeg får ihvertfald ikke blåskærm med stopkoder til mine ram eller harddisk mere. Jeg har skiftet rammene ud da jeg troede det var synderen igår, men det hjalp altså ikke. Jeg har afinstalleret alle grafikkort drivere og slettet resterne af dem vha driversweeper i sikker tilstand. Nu kommer mit problem så.... Mit grafikkort har kunne furmark men denne her gang kører jeg furmark med 3fps. og det holder op med at virke efter en 5 sekunders tid. Jeg har prøvet en masse andre grafikkort, og nu det eneste problem jeg har er at computeren fryser efter jeg har spillet League of Legends i 5-10 minutter. Jeg har kørt nogle stresstests og memtests, (udover furmark). Jeg kørte cpu stress testen og der var ingen fejl. Temperaturen i cpu kom op på 45-46grader. Imens mit grafikkort kom op over de 100 grader. Jeg har som sagt prøvet forskellige grafikkort (selfølgelig har jeg husket at installere de rigtige drivere^^). Først prøvede jeg et Geforce 9600 something something. Det gik meget godt de første 10 min. 60fps hele vejen igennem, fik et fps drop hvor efter skærmen blev hudfarvet. Jeg ville så prøve at skifte det ud, og der brændte jeg godt nok lige nallerne. Så jeg tænkte det sku nok dødt. Så prøvede jeg et Radeon HD 5450. Der ville skærmen ikke tænde, (eller jo det ville den, men skærmen slukkede så snart den gik i gang med at boote windows). Så prøvede jeg et Geforce 7300. Det gik okay. Jeg havde 30fps, hvilket var det jeg plejede at have med det grafikkort.. 10 minutter senere frøs computeren, og jeg blev nød til at sparke computeren bagi for at få liv i den igen. Næste kort var så min fars gamle Radeon HD 3450. Det virker fint, 30 fps, spillet fryser efter 10 minutter. Jeg er rimelig sikker på det ikke er et varmeproblem. Jeg ved godt jeg sagde mit grafikkort kom op på en 98grader. Men grafikkort ihvertfald mit kan tåle op til 105grader uden at det skulle blive beskadiget.

Jeg har lige cleanet "registry" og defragmenteret det sammen med c drevet i håb om det ville låse nogle fejl. Pt. er jeg igang med at reinstaller League of Legends i håb om at det fikser det.

Alle tips er velkomne, jeg håber virkelig i kan fortælle mig hvad der er galt?

Hilsen Qun

• er den overclocket ,det er vigtigt
    kan se ud som pciexpress slottet den er galt med, den kører nok for hurtigt ,default skal være 100 mhz
    det man gøre at resette cmos i 10 min, pil batteriet ud og vent 10min, sæt det igen, husk tage strømmen fra pc ,ved tage leding ud af strømforsyning.

mb :gigabyte ga-ex38-dq6
    cpu: conroe e8400
    hd:sata/usb 3.7 terabyte 12 harddiske
    gfx: 4850
    ram: corsair 4gb ddr2 6400
    dvdbrænder pioneer 215bk
    psu:pcpower and cooling 750watts

• er den overclocket ,det er vigtigt
    kan se ud som pciexpress slottet den er galt med, den kører nok for hurtigt ,default skal være 100 mhz
    det man gøre at resette cmos i 10 min, pil batteriet ud og vent 10min, sæt det igen, husk tage strømmen fra pc ,ved tage leding ud af strømforsyning.

Det ser ud til at have hjulpet :)
    Mange tak for hjælpen :)