S: Vandkøling - Radiator (2x140mm HW-Labs Black Ice - GTX)

  • Hej Alle sammen,


    Jeg sælger 2 stk. HW-Labs Black Ice - GTX 280 – Black Radiator – Helt nye og ubrugte, de er blevet købt for 2 måneder siden i forbindelse med et vandkølingsprojekt, dog har det vist sig at radiatoren er for stor til det motherboard og kabinet der er blevet valgt, derfor skal vi i stedet have en radiator der er lidt mindre. Derfor skal jeg sælge disse 2.


    Det er denne radiator der er tale om: http://www.coolerkit.dk/shop/hw-labs-black-ice-2909p.html og koster 849,95 DKK fra ny.


    Der er IKKE original emballage med, denne er blevet smidt ud ved en fejl, dog er radiatoren aldrig blevet brugt, og der følger Kvittering, alle skruer, osv. Med, dertil følger der også 2x8 stk. skruer som er lidt længere og tillader at montere blæsere i en pull opsætning (Sådan at blæserne er monteret øverst)


    HBO: 650 kr. per styk


    Bud under HBO noteres, men jeg forbeholder mig retten til at ikke acceptere bud under HBO.


    Porto betales af køber, der kan tilbydes postdanmark pakke til 69 kr, eller GLS til 50 kr.


    Jeg kan også været interesseret i et bytte, hvis du ejer en HW-Labs Black Ice - GTS 280 - Black, så kan vi bytte + lidt mønt til mig.


    Tråden kører også på HWT.dk, HOL.dk, OCTeamdanmark.dk, samt DBA.dk