Komplett.dk leverings tid?

  • Går ud fra nogen her fra Tweak.dk har erfaring med levereancer fra Komplett.dk


    Jeg har bestilt en ordre som er afsendt idag, torsdag d. 19.04.2012, men så bemærkede jeg at track and trace nummeret er fra norge og bliver sendt med PostNordic ?!


    Hvornår kan jeg forvente pakken? Den kommer vel næppe før mandag så? :'(((


    Det er da super nederen og skal gå weekenden over og vente på mit nye setup, da jeg troede jeg kunne rode med det i weekenden.


  • Der er vel typisk normalt 1-2 dages leveringstid, hvis de har det på lager og 2-3 dage, hvis det er på fjernlager. Men det er også lige vel optimistisk at bestille noget torsdag med forventning om at have det i hænderne dagen efter.

  • Normalt når jeg bestiller inden klokken 16:00 fra varehuse i Jylland har jeg det altid senest klokken 10:00 dagen efter. Derfor synes jeg ikke det ville være optimistisk i denne sammen hæng.


    Men synes deres side er utvetydig. Der står hvis man ønsker vare sendt til Norge eller Sverige skal man benytte deres datter domæner komplett.no eller komplett.se . Derfor synes jeg det er mærkeligt de ikke har et fjernlager i Danmark? Det kan da ikke passe?

  • Hvordan giver det ikke mening, Pwnstarr? De har kun ét lager, som ligger i Norge. Derfra sendes alle varer til de tre lande. De har et domæne til hvert land pga. skatteregler og så videre. En hel del nemmere for begge parter at separere siderne - hvor ofte har du selv brug for at bruge to udgaver af samme side?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Synes da bare når betaler dansk moms, skal varen også være dansk. Norge er ikke medlem ag EU og det må da give nogen skatte fordele for Komplett.dk så.
    Anyways. Også ligemeget. Var bare nysgerrig.


    Kan i øvrigt heller ikke findes deres pakke på t&t nummeret...

  • Det står under levering at alle de produkter de har er på hovedlager i norge, så der går automatisk en ekstra dag med at det skal fra norge til dk og så videre fra kbhs postcentral til leveringsstedet.. dvs to dage. Har en enkelt gang, måske 1/20 oplevet at det kom dagen efter. Har bestilt derfra rigtig mange gange, og selvom det da er lidt irriterende at der går en dag ekstra med levering, så har jeg aldrig oplevet dårlig service derfra, og ved reklamationer er de altid meget hjælpsomme - så synes godt ventetiden kan betale sig.

  • Det står under levering at alle de produkter de har er på hovedlager i norge, så der går automatisk en ekstra dag med at det skal fra norge til dk og så videre fra kbhs postcentral til leveringsstedet.. dvs to dage. Har en enkelt gang, måske 1/20 oplevet at det kom dagen efter. Har bestilt derfra rigtig mange gange, og selvom det da er lidt irriterende at der går en dag ekstra med levering, så har jeg aldrig oplevet dårlig service derfra, og ved reklamationer er de altid meget hjælpsomme - så synes godt ventetiden kan betale sig.


    Ja. Så godt senere at de kun har lager i Norge. Jeg må vente i spænding til på mandag. Kan se pakken er kommet til Aarhus postcentral til omdeling her til morgen. Nu skal den bare til Skanderborg, så har jeg det mandag. Medmindre jeg kan overtale postvæsnet til at udlevere den i Skanderborg i morgen nede på postkontoret lørdag ved fremvisning af pas/kørekort.
    Mine RAM fra Proshop er heldigvis ankommet idag, men det er jo ligemeget uden MOBO og CPU :)