Dørklokke

  • Hey Tweakers,


    Jeg skal købe en dørklokke og kan ikke finde ud af hvilken det skal være.


    Den skal være trådløs, være nogenlunde holdbar, og have lang levetid på batteriet.


    Et lidt atypisk spørgsmål for forummet, men nu prøver jeg alligevel ;)

  • Hej, jeg forstår, at emnet allerede er forældet, men jeg har det samme spørgsmål, jeg har brug for en dørklokke, jeg bor i et privat hus, og porten er langt hjemmefra, jeg har brug for et godt opkald til porten, helst trådløst, Jeg havde et almindeligt kabel på gaden hurtigt nedbrudt og skal repareres ofte, jeg prøvede mange forskellige ting og indså, at jeg havde brug for en trådløs. Måske på en eller anden måde på wifi til arbejde, forstår jeg ikke rigtig dette. Det vil være meget rart, hvis nogen reagerer! Tak skal du have!

  • Halløj, Vi har købt vores ringeklokke ved Fosseurope. Den er både trådløs og skal ikke lades op. Batteriet lever 5 år, men den bliver jo løbende ladet op via tryk, også har den et hav af muligheder ift. ringetoner og overraskende mange farver. Min kone er især glad for den koksgrå, så jeg måtte jo bøje mig i støvet. Anmeldelserne var egentlig fine, men vores forventninger blev i den grad indfrit. Så kig derind, og se om det er noget for jer. Hvis dette stadig er aktuelt for jer så hop da ind på https://fosseurope.dk/trend-bluu/ og se deres specs. og farver selv :)