OCZ Platinum RAM OCZ3P1600LV4GK

  • Har lige fået 2x2GB OCZ Reaper i overskud, hvis du er interesseret.


    De har ikke sat i maskinen mere end 2 uger og aldrig været voldbrugt, er blevet skiftet ud mere flere og hurtigere G.Skill ram nu.


    Det drejer sig om: OCZ3RPR1600ULV4GK


    De kører ved 7-8-7-8 ved 1.6 volt.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Okay, hvad skal du have for dem ??
    mine køre godt nok 7-7-7-24 ved 1.65v så ved ikke helt om jeg skal sætte dem sammen med dine. Det ville nu være bedst at få nogen magen til..


  • Okay, hvad skal du have for dem ??
    mine køre godt nok 7-7-7-24 ved 1.65v så ved ikke helt om jeg skal sætte dem sammen med dine. Det ville nu være bedst at få nogen magen til..


    Tja hvad pris angå, så kan vi vel blive enige om et eller andet ;) .


    ang. timmings, så har jeg haft dem til at køre de 7-8-7-8-26 2T ved 1.65 volt og 1833Mhz uden problemer i ram krævende spil, så de er stabile.
    Sænker du dem så til de Mhz som dine kører med og strammer timmings så de kører det samme, så burde det ikke være noget problem.


    bla. fordi Reaper serien er lavet til at tåle mere end platinium.


    Kan du ikke finde nogle magen til, så ved du nu, at jeg har nogle liggende.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • jeg ser lige hvad der skal ske for mit mobo laver lidt knas med ramne nu, nogen gange virker de andre gange går de helt amok i memtest og smider masser af fejl.. så efter en genstart kan den køre over 2 timer uden at meddele en fjel med samme setting som før, så skal lige finde ud af om det er mit nye bundkort eller om det er ramne den er gal med..
    Nyt bundkort er : Asrock Z68 Extreme4 Gen3
    Og ny CPU 2600K


    EDIT: Mine Platinum OC'er stabilt til 2000Mhz 9-9-9-27 ved ik lige hvad Volt de kørte men de blev ikke ret lune.. Så derfor kunne det jo være bedst at få noget som jeg ved kan arbejde sammen..
    Men jeg tester lige mobo og ram i dag, så må jeg se om jeg kan finde fejlen, nu har jeg smidt bios update ind for at se om det måske kan gøre noget ved det her..