Grineren :))

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Som millitær-nægter eller var det frivilligt ? 8o ... Jeg ville nok tage den ene unge og banke den anden med. *G*... Tror ikke jeg ville egne mig til sådan noget... :crazyeyes:

Frivilligt og frivilligt - det er så meget sgat men det var da jeg gik på "semi" :rolleyes: Der skulle vi prøve forskellige slags institutioner, når der "stod" praktik på skemaet. Til det med at egne sig. Så troede jeg heller ikke at det var noget som passede til mig. Men da jeg i "tidernes morgen" - efter endt skole og HF-eksamen og en smule arbejde, skulle søge ind på noget videregående. Ja så var Fritidspædagogseminariet, det eneste sted hvor der var plads. :rolleyes: Og da der samtidig ikke var til at finde noget IMO ordentligt arbejde. Så blev det altså det jeg valgte. Jeg havde ellers svoret aldrig at blive pædagog ;) Det er nu heller ikke så slemt som jeg havde frygtet. Ihf. ikke de steder jeg har været.

Oprindeligt indlæg af bentzin
    Frivilligt og frivilligt - det er så meget sgat men det var da jeg gik på "semi" :rolleyes: Der skulle vi prøve forskellige slags institutioner, når der "stod" praktik på skemaet. Til det med at egne sig. Så troede jeg heller ikke at det var noget som passede til mig. Men da jeg i "tidernes morgen" - efter endt skole og HF-eksamen og en smule arbejde, skulle søge ind på noget videregående. Ja så var Fritidspædagogseminarumet, det eneste sted hvor der var plads. :rolleyes: Og da der samtidig ikke var til at finde noget IMO ordentligt arbejde. Så blev det altså det jeg valgte. Jeg havde ellers svoret aldrig at blive pædagog ;) Det er nu heller ikke så slemt som jeg havde frygtet. Ihf. ikke de steder jeg har været.

Okey. Kender fornemmelsen... Jeg har været Kontor-Mus i et års tid for en håndfuld år tilbage fordi der ikke var noget bedre... :]

Oprindeligt indlæg af Slammand
    Har skulle helst gerne være 13 år, af hvad jeg ved :tongue:

(han er meget ny, hvad angår hardware og stuff..)

13 X(